Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
b4rszczyk
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 21:53
mam taki problem jak w temacie. VAG nie wykrywa błędów, wymieniłem już zawór n75 i intercooler bo był dziurawy i dalej to samo. Co to może być pomóżcie?
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 22:33 przez
b4rszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
aw69
- Gadatliwa bestia

- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » śr lis 21, 2007 22:08
przepływomierz obstawiam
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
b4rszczyk
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 22:09
no ja też tak przypuszczam ale jak go sprawdzić no bo 400 zł mnie nie swędzi wydać a się okaże że to nie to
-
Tomek
- _

- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek » śr lis 21, 2007 22:14
no ja mam podobnie przy 3200 koniec na 4 i 5 biegu, nie moge sobie z tym poradzic.....sam zaczne od filtra paliwa, przepłewomież(co po konsultacjach okazuje sie najb prawdopodobne) poprzez węzyki na czujniku cisnienia doladowania koncząc
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
-
diaz34
- Użytkownik

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
-
Kontakt:
Post
autor: diaz34 » śr lis 21, 2007 22:20
ja tez sie dolacze bo ja tez tak mam,ale podlaczylem pod Vag i okazalo sie ze przeplywka ale puki co to mnie nie stac na Nowa bo na serwisie zaspiewali mi 800zl za nowke oryginal

Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
-
Tomek
- _

- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek » śr lis 21, 2007 22:31
diaz34, tak jak u mnie mialeś 3200 na 4 i 5 biegu??? ja patrzalem to przeplywke na allegro to juz za 150 zł mozna dostac...
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:35
b4rszczyk pisze:VAG nie wykrywa błędów
trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy
-
luki202
- Ma gadane

- Posty: 150
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko
Post
autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:40
Prawdopodobnie wasze furki łapią notlaufa czyli tryb awaryjny. Zeby nie wydawac za duzo pieniądzorów po pierwsze sprawdzic przepływomierz( w starszych modelach TDI były przepływomierze Boscha i one sie czesto pierdzieliły), jesli trzeba bedzie go wymienic to radze szukac przepływomierz Pierburga czy jakos tak to sie pisze:), on był w tych troche niowszych TDI (AHL, AHU ale takze bywał juz w 1Z i AFN z konca produkcji). Jesli nie przepływomierz to sprawdzic zawór N75. To specyficzny zawór który działa sobie jak chce. Najpierw sprawdzcie czy w ogole działa- jak go podłączyc pod 12v to zacznie charakterystycznie tykac. Trzeba zobaczyc tez czy wezyki idące od Westergate (niebieski i czerwony w oryginale) do N75 sa całe. Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował, on po ponownym uruchomieniu od nowa tworzy sobie mapę wtrysków i ogołnie restartuje cały program, czasami cos sie lubi zawiesic-w koncu to komputer:)
20 years Golf GTI
-
Pruszkowiak
- Forum Master

- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: Pruszkowiak » śr lis 21, 2007 22:40
damcio151 pisze:trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy
Wrzuć logi po diagnozie dynamicznej na forum

-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:47
luki202 pisze:Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje

-
luki202
- Ma gadane

- Posty: 150
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko
Post
autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:49
damcio151 pisze:odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje

moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
20 years Golf GTI
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:53
luki202 pisze:damcio151 napisał/a:
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje
moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
to nic nie da .... tu trzeba naprawić/wymienić to co powoduje notlaufa i skasować błędy
-
luki202
- Ma gadane

- Posty: 150
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko
Post
autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:55
Kumpel miał przeciety w jednym miejscu wezyk od N75 i wcale nie było tego widac. Dopiero jak dokładnie sprawdził i wymienił to wtedy pomogło.
20 years Golf GTI
-
b4rszczyk
- Nowicjusz

- Posty: 45
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
- Lokalizacja: Pacanów
-
Kontakt:
Post
autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 23:26
to nie notlauf bo zaworek jest nowy oryginalny pierburga.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości