120 km/h i szybciej nie jedzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

b4rszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

120 km/h i szybciej nie jedzie

Post autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 21:53

mam taki problem jak w temacie. VAG nie wykrywa błędów, wymieniłem już zawór n75 i intercooler bo był dziurawy i dalej to samo. Co to może być pomóżcie?
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 22:33 przez b4rszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lis 21, 2007 22:08

przepływomierz obstawiam


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

b4rszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 22:09

no ja też tak przypuszczam ale jak go sprawdzić no bo 400 zł mnie nie swędzi wydać a się okaże że to nie to



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr lis 21, 2007 22:14

no ja mam podobnie przy 3200 koniec na 4 i 5 biegu, nie moge sobie z tym poradzic.....sam zaczne od filtra paliwa, przepłewomież(co po konsultacjach okazuje sie najb prawdopodobne) poprzez węzyki na czujniku cisnienia doladowania koncząc


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr lis 21, 2007 22:20

ja tez sie dolacze bo ja tez tak mam,ale podlaczylem pod Vag i okazalo sie ze przeplywka ale puki co to mnie nie stac na Nowa bo na serwisie zaspiewali mi 800zl za nowke oryginal :grrr:


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr lis 21, 2007 22:31

diaz34, tak jak u mnie mialeś 3200 na 4 i 5 biegu??? ja patrzalem to przeplywke na allegro to juz za 150 zł mozna dostac...


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:35

b4rszczyk pisze:VAG nie wykrywa błędów
trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy



Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:40

Prawdopodobnie wasze furki łapią notlaufa czyli tryb awaryjny. Zeby nie wydawac za duzo pieniądzorów po pierwsze sprawdzic przepływomierz( w starszych modelach TDI były przepływomierze Boscha i one sie czesto pierdzieliły), jesli trzeba bedzie go wymienic to radze szukac przepływomierz Pierburga czy jakos tak to sie pisze:), on był w tych troche niowszych TDI (AHL, AHU ale takze bywał juz w 1Z i AFN z konca produkcji). Jesli nie przepływomierz to sprawdzic zawór N75. To specyficzny zawór który działa sobie jak chce. Najpierw sprawdzcie czy w ogole działa- jak go podłączyc pod 12v to zacznie charakterystycznie tykac. Trzeba zobaczyc tez czy wezyki idące od Westergate (niebieski i czerwony w oryginale) do N75 sa całe. Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował, on po ponownym uruchomieniu od nowa tworzy sobie mapę wtrysków i ogołnie restartuje cały program, czasami cos sie lubi zawiesic-w koncu to komputer:)


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr lis 21, 2007 22:40

damcio151 pisze:trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy

Wrzuć logi po diagnozie dynamicznej na forum :bigok:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:47

luki202 pisze:Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje :P



Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:49

damcio151 pisze:odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje :P
moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lis 21, 2007 22:53

luki202 pisze:damcio151 napisał/a:
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje :P

moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
to nic nie da .... tu trzeba naprawić/wymienić to co powoduje notlaufa i skasować błędy



Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » śr lis 21, 2007 22:55

Kumpel miał przeciety w jednym miejscu wezyk od N75 i wcale nie było tego widac. Dopiero jak dokładnie sprawdził i wymienił to wtedy pomogło.


20 years Golf GTI

b4rszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: b4rszczyk » śr lis 21, 2007 23:26

to nie notlauf bo zaworek jest nowy oryginalny pierburga.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości