Ile mozna wyciagnac z 90PS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ile mozna wyciagnac z 90PS
Mam takie krótkie pytanko ile mogę wyciągnąć z wersji 90km tak żeby było bezpiecznie dla silnika planuje kupić coś takiego tylko jak dla mnie to trochę za mało te 90km http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3765970
Warto robić CHIP czy może lepiej szukać coś z innym silnikiem ?
Warto robić CHIP czy może lepiej szukać coś z innym silnikiem ?
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 21:56 przez spek, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
Ten konkretny egzeplarz jest z 1998 r. i z dużym prawdopodobieństwem jest to silnik AGR czyli najsłabszy i najmniej podatny na tuning. Sam program ok 112-117KM, wtryski ASV lub 216 + program to ok 130 KM.spek pisze:Mam takie krótkie pytanko ile mogę wyciągnąć z wersji 90km tak żeby było bezpiecznie dla silnika planuje kupić coś takiego tylko jak dla mnie to trochę za mało te 90km http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3765970
Warto robić CHIP czy może lepiej szukać coś z innym silnikiem ?
Chcesz więcej mocy to podciśnienie do założenia, przeprogramowanie sterownika by sterował turbiną VNT, zmiana turbiny. Jeśli założysz turbo od ASZ lub ARL + 216 da Ci ok 150-155 KM. Dalej już koszta rosną lawinowo.
Jeśli to ALH to sam program = ok.125 KM, wtryski ASV lub 216 + program = ok.140-145 KM, dalej to już wymiana turbiny, FMIC, ....
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 22:52 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
jeśli tam siedzi AGR to jedynie co może sie przydać przy dodawaniu koni to sprzęgło - wiele potrafi znieśćjaro4444 pisze:Ten konkretny egzeplarz jest z 1998 r. i z dużym prawdopodobieństwem jest to silnik AGR czyli najsłabszy i najmniej podatny na tuning. Sam program ok 112-117KM, wtryski ASV lub 216 + program to ok 130 KM.spek pisze:Mam takie krótkie pytanko ile mogę wyciągnąć z wersji 90km tak żeby było bezpiecznie dla silnika planuje kupić coś takiego tylko jak dla mnie to trochę za mało te 90km http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3765970
Warto robić CHIP czy może lepiej szukać coś z innym silnikiem ?
Chcesz więcej mocy to podciśnienie do założenia, przeprogramowanie sterownika by sterował turbiną VNT, zmiana turbiny. Jeśli założysz turbo od ASZ lub ARL + 216 da Ci ok 150-155 KM. Dalej już koszta rosną lawinowo.
Jeśli to ALH to sam program = ok.125 KM, wtryski ASV lub 216 + program = ok.140-145 KM, dalej to już wymiana turbiny, FMIC, ....
ogólnie silniczek przyjemny tyle że turbo na zaworze upustowym
www.vagtune.pl tel. 502730289
Re: Ile mozna wyciagnac z 90PS
Uwazam ze do 180KM przy prawidlowym traktowaniu nic mu nie bedzie. Powyzej tej granicy moze wystapic problem z uszczelka pod glowica (trzeba dmuchac ponad 1.50bar) ale to tez da sie obejsc.spek pisze:Mam takie krótkie pytanko ile mogę wyciągnąć z wersji 90km tak żeby było bezpiecznie dla silnika
Problemem natomiast i to w autach nawet lekko zmodzonych staje sie pompa oleju a konkretnie zaworek zwrotny. Juz mialem pare przypadkow (moj AFN takze) ze pompa oleju nie odpuszczala cisnienia i szklanki sie podpieraly. Efekt auto zaczyna kopcic, motor sie trzasc itd..trzeba chwile odczekac i jest OK.
Zazwyczaj to wystepuje po mocnym butowaniu z niskich obrotow na niskim biegu (obroty ida szybko do gory, cisnienie tez i zaworek nie zdarza odpuszczac).
W silnikach gdzie pompa oleju jest lancuszkiem napedzana (ALH ASV AHF i podobne) ten problem jak narazie nie wystepuje.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
Regulowanie cisnienia w turbinie odbywa sie przez bypass czyli gdy jest go za duzo, spaliny omijaja wirnik wydechowy co automatycznie zmniejsza cisnienie.Niemiec pisze: moze mi ktoś coś więcej o tym napisać?
Zaleta tych turbin jest ich mala awaryjnosc i brak problemow z uperdliwymi kierownicami
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Jak motorownia zdrowa to 140KM na takim zestawie sie da spokojnieNiemiec pisze:czyli ile taka moja turbinka może napompować?
Ja mam AGRa i planowałem zrobić FIMAC, założyć 216 i dopiero zestroić. Ile po tym moge mieć? Czy lepiej zrobić coś innego?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odgrzebie troszke temat.
Mam 1,9 AGR 90 KM. Zabawę z silnikiem chcialbym zaczac od wymiany turbiny na ASZ 130 KM. Można takie turbo dostać już od 800 zł i od tego bym zaczął dłubanie w aucie. Moje pytanie polega na tym jak wiele jest przeróbek i z jakimi kosztami wiaze sie podłączenie tej nowej turbawki w moim aucie i co krok po kroku trzeba zrobic zeby to zestroic.
Chcialbym sie narazie wstrzymac z programem i poczekac jeszcze na wtryski. Ile moze mi dac sama wymiana turbo?
A moze program jest konieczny przy wymianie turbo? Prosze o info od osób ktore naprawde mają pojęcie w temacie.
Dzięki
Mam 1,9 AGR 90 KM. Zabawę z silnikiem chcialbym zaczac od wymiany turbiny na ASZ 130 KM. Można takie turbo dostać już od 800 zł i od tego bym zaczął dłubanie w aucie. Moje pytanie polega na tym jak wiele jest przeróbek i z jakimi kosztami wiaze sie podłączenie tej nowej turbawki w moim aucie i co krok po kroku trzeba zrobic zeby to zestroic.
Chcialbym sie narazie wstrzymac z programem i poczekac jeszcze na wtryski. Ile moze mi dac sama wymiana turbo?
A moze program jest konieczny przy wymianie turbo? Prosze o info od osób ktore naprawde mają pojęcie w temacie.
Dzięki
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 149 gości