Z tego co pamiętam notlauf się włącza po 6 sekundach przeładowania (czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze stale mierzy). Czyli tyle musi trwać nieprawidłowe działanie N75.
devil000 pisze:zeby sie podpiac i wtedy diagnozoawc dokladnie problem
Błędu może równie dobrze nie pokazać, bo po restarcie silnika wszystko działa pooprawnie. Najlepiej test dynamiczny podczas jazdy i przeanalizować zmiany wartości.
Oczywiście o ile wykluczymy przyczynę paliwową (filtr, przewody niskiego ciśnienia). Looknij czy podczas pracy silnika w przezroczystych wężykach nie ma bąbelek powietrza.
Osobiście stawiam jednak na ten zawór.
Pozdrawiam
[ Dodano: 18 Lis 2007 21:10 ]
devil000 pisze:wiecie moze ile taki zaworek n75
kwota między dwu- a trzycyfrową, coś na przełomie (zalezy jaki producent). Oczywiście PLNów, ile funtów to nie wiem
devil000 pisze:przeplywomierz kosztuje
Pierurg (dostawca oryginału) nawet 5 stów, BOSCH 250-300, a chińszczyzna nawet 130 zeta, ale ile (albo czy w ogóle) będzie prawidłowo wskazywać to nie wiadomo...
[ Dodano: 18 Lis 2007 21:14 ]
devil000 pisze:co do tego grzechu to u mnie sa te same objawy jakie ty miales dokladnie to samo sie dzieje
No, niezupełnie...
U mnie przy energicznym rozpędzaniu pow 2500 obr turbo jakby przerywało, przyspieszenie się zmieniało (jakby sinusoidalnie
) 1-2 razy na sekundę, przy czym turbo wydawało dźwięk przypominający ścigajcy radiowóz z wideorejestratorem ;P Ale dawał do końca, tj do swoich 170 kmh.
[ Dodano: 18 Lis 2007 21:16 ]
devil000 pisze:i jeszcze jedno czy powodem moze byc tez zabrudzenie kierowniczek w turbo
nie wydaje mi się...