Falujące obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brenix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw cze 28, 2007 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Falujące obroty

Post autor: Brenix » ndz lis 18, 2007 02:10

Witam mam problem z moim goferkiem, przeszukalem forum ale nie znalazłem konkretnej odp. Chodzi o to że na biegu jałowym strasznie falują obroty tak że czasem prawie gasnie, czasami przestaje i po chwili od nowa to samo. Dodam że autko ma dobrego kopa i nie odczuwam spadku mocy. Byłbym wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 11:38 przez Brenix, łącznie zmieniany 3 razy.


Zapraszam do oceny mojej chmurki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128056

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » ndz lis 18, 2007 11:31

nie wiem czy w mk2 jest silniczek krokowy bo za dobry w tej dziedzinie nie jestem. Lae wydaje mi sie ze jest i to on moze byc przyczyna tych objawow poniewaz silniczek krokowy jest odpowiedzialny za odpowiedni poziom obrotów na biegu jałowym.


20 years Golf GTI

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz lis 18, 2007 11:45

kolego miałem podobny przypadek i po wlaniu lepszego paliwa przestało na moment ale to była wina pompy przytarty chyba taki nastawnik wałka schodziło sie to w taki stozek i on jakos dziwnie sterował wałkiem bawiłem sie i w dawki i sterowaniena jałowym i bez skutku takze raczej bez wymiany pompy sie nie obejdzie chyba a za 400zł kupujesz pompke w super stanie pozdro



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lis 18, 2007 12:03

luki202 pisze:nie wiem czy w mk2 jest silniczek krokowy bo za dobry w tej dziedzinie nie jestem.
w dieslu nie ma



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lis 18, 2007 12:25

W mk2 TD jest zwykła mechaniczna pompa wtryskowa. Zgłoś się do Trochima to powinien ci pomóc w tej sprawie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz lis 18, 2007 18:09

Brenix, sluchaj jest taka możliwośc jak u mnie, założylem nowa pompe, wszystkona znaki i odpalal ladnie ale na wolnych to byla masakra, powiedz mi czy chodzi jak normalny klekot???
bo jezeli nie to zmien sobie ustwienie pompy, u mnie zmienilem (pompa nie na znaku tulko zabek przestawiony) a auto zaczelo od razu równo chodzić.
a jezeli bylo dobrze i sie zje.... to prawdopodobnie regulator wolnych obrotów w pompie, mogl sie zabrudzic lub :/

pozdrawiam


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Brenix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw cze 28, 2007 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brenix » ndz lis 18, 2007 23:42

Wczesniej wszystko było idealnie, zaczeło sie tak dziać wczoraj nagle obroty falowały góra i dół na biegu jałowym ale moc mu nie spadła ciągnie dobrze odpala też super tylko te wolne obroty. Dzisiaj to juz wogule jak odpuszczałem pedał to samochód gasł. Dodam że jakis miesiąc temu miałem autko w warsztacie (miałem zerwany klin na wale) gdzie kazałem zeby przy okazji sprawdzili mi wtryski i pompe i wszystko było super, a tu nagle kupa :hehe: miłem chec go dzisiaj spalic i zakopac jak gasł mi na każdym skrzyzowaniu :okej:
Wielkie dzieki za odpowiedzi i pomoc jutro jade do pompiarza zobaczymy co powie
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 23:44 przez Brenix, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do oceny mojej chmurki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128056

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn lis 19, 2007 15:42

a lałeś inne paliwo bo jak pisałem wyzej moze przez to głupiec regulator obr albo sie poprostu przytarł lub zabrudził??



Awatar użytkownika
Brenix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw cze 28, 2007 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brenix » sob lis 24, 2007 16:38

Koledzy stała sie dziwna sprawa jechałem juz po pompe i w drodze przycisnąłem moją chmurke tak 140-150 po obwodnicy i jak reką odjął wszystko sie naprawiło i chodzi idealnie do tej pory. Wiec jedna mysl sie nasuwa autko trzeba czasami przegonic. :grin:


Zapraszam do oceny mojej chmurki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128056

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 24, 2007 16:58

własnie tak myślałem i nigdy sie nie spotkałem z falującymi obrotami w dieslu czy Td Mk2
pewno dlatego ze wszystkich których znam łączeni ze mną czasem gonią swoje dieselki !!
Brenix pisze:Wiec jedna mysl sie nasuwa autko trzeba czasami przegonic. :grin:
tak na powaznie to to jest prawda !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości