Strona 1 z 1

dziwna rzecz lepiej pali z otwartymi drzwiami

: sob lis 17, 2007 10:47
autor: jarek3251
witam panowie jak w temacie, zauważyłem iz przy otwartych drzwiach od strony kierowcy oczywiście auto jak jest zimne lepiej mi pali jeśli zamknę i odpalam to troche dłużej kreci czym to może być spowodowane i jak to ewentualnie zmienić żeby z zamkniętymi drzwiami tak samo palił
2 i drugie pytanko jeżeli widzę na zderzaku malutkie kropelki(plamki) jak by oleju i na klapie tylnej to oznacza koniec turbiny????????dodam ze rano troche dymi mi na niebieskawo puki sie nie zagrzeje ale jak cieply to nic a nic
z gory dziekuje za odpowiedzi :bigok:

: sob lis 17, 2007 11:59
autor: tespis
jak masz otwarte drzwi kierowcy to jest takie delikatne podgrzewanie swiec zarowych. Przynajmniej tak slyszalem. Olej na tylnej klapie... nie sadze zeby mialo to jakis zwiazek z turbawka. Pozdrawiam

: sob lis 17, 2007 12:39
autor: damcio151
tespis pisze:jak masz otwarte drzwi kierowcy to jest takie delikatne podgrzewanie swiec zarowych.
przy otwieraniu zamka świece zaczynają grzać i tak jest chyba w TD , a nie w TDI
jarek3251 pisze:2 i drugie pytanko jeżeli widzę na zderzaku malutkie kropelki(plamki) jak by oleju
sprawdź czy w IC nie masz oleju

: sob lis 24, 2007 11:03
autor: jarek3251
sprawdzałem w ic pokazal sie olej i co to oznacza i od co jest z tym olejem na tylnej klapie?????????????????????????

: sob lis 24, 2007 12:36
autor: damcio151
jarek3251 pisze:sprawdzałem w ic pokazal sie olej
tzn ile :?: dużo czy mało :?: wylej go i jeździj dalej .... jeżeli znowu będzie pojawiał się tam olej to znaczy że turbo pluje olejem

: sob lis 24, 2007 13:56
autor: szatanek
W TDI grzanie świec nie jest w zaden sposób powiązane z włącznikiem w drzwiach, moze to chodzi o to ze robi ci sie jakies zwarcie jak zamkniesz drzwi i rozrusznik wolniej kręci, sam nie wiem.A ten olej w IC to pewnie z turbinki to normalne w turbodieslach, wszystko tylko zalezy ile tego tam jest, ostatnio rozkręcałem kolektor ssący w vectrze 1,9 CDTI, auto normalnie igła, a w środku w rurze i kolektorze wszędzie olej na ściankach i pełno czarnej mazi z EGR-u, czyli turbinki tak juz mają więc nie trzeba sie tym martwić, no chyba ze z autem jest niebieska chmura po oleju.

: sob lis 24, 2007 14:27
autor: jarek3251
niebiesko biala chmura jest ale tylko jak odpale i poki sie nagrzeje silnik potem zanika calkowice no chyba ze dam mu ostro w rure to na czarno tak przy 4,5 tys sie pokazuje ale to normalne chyba

: sob lis 24, 2007 15:48
autor: szatanek
Sadza w spalinach przy duzym obciązeniu to normalka dla diesla no chyba ze jest filtr cząstek stałych.

: sob lis 24, 2007 17:03
autor: Grzesiekk1982
jarek3251 pisze:sprawdzałem w ic pokazal sie olej i co to oznacza i od co jest z tym olejem na tylnej klapie?????????
A czy dolewasz olej między wymianami?