Post
autor: Dario84 » pn lis 19, 2007 11:12
-Ustawiasz 0 na kole zamachowym
-blokujesz pompe wtryskowa
-odkrecasz kolo walka rozrzadu, po czym uderzasz w nie od tylu zeby zeskoczylo ze stozka
-wykrecasz walek rozrzadu (5 panewek, 10 srub)
-wyjmujesz szklanki pamietajac zeby wlozyc pozniej na te same miejsca
-1 i 4 cylinder jest w polozeniu GMP wiec spoojnie na tych cyl. mozesz dzialac, musisz miec przyzad do sciskania sprezyn zaworowych
-sciskasz sprezyny, wyjmujesz zamki (najpeliej robic kazdy zawor osobno, po kolei), wyjmujesz sprezyny
-wyciagasz uszczelniacz (ja do tego uzylem szczypiec jakich sie uzywa do naciagania paska rozrzadu)
-zakladasz nowe uszczelniacze zanurzajac je wczesniej w oleju (trzeba je lekko wbic przez rurke z odpowiednia srednica)
-w ten sposob robisz 1 i 4 cyl, pozniej obracasz wal o 180stopni i mozesz robic 2 i 3 cyl (beda wtedy w GMP)
-w ten sam sposob robisz 2 i 3 cyl
-zakladasz szklanki na swoje miejsca
-zakladasz walek rozrzadu i pokrywe glowicy
-ustawiasz rozrzad (walek rozrzadu na blokade z tylu a pompe na blokade trzpienia)
-odpalasz samochod, ja mialem tak ze kilka szklanek sie zapowietrzylo, po odpaleniu nie chodzil na wszystkich cyl, ale dodalem i trzymalem gaz zeby cisnienie oleju bylo wieksze, szklanki sie napelnily i palil na wszystkie gary, pozniej jeszcze jedna szklanka mi "cykala" przez ok 100km ale sie odpowietrzyla
W dieslu nie trzeba stosowac jakichs cisnien, lancuszkow do wymiany uszczelniaczy poniewaz jesli tlok jest w GMP, to odleglosc zaworu od tloka jest bardzo mala, u mnie moze 1mm zawor zszedl w dol.
To tak w skrocie opis wymiany uszczelniaczy w dieslu.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;