Strona 1 z 1

Opinie na temat silnika 1V

: czw lis 15, 2007 10:36
autor: krzysiek82
Witajcie
Interesują mnie wasze opinie na temat tego silnika, co prawda jest wiele postów ale dotyczą one w większości ogólnie wszystkich diesli. Także post ze spalaniem diesli dotyczy różnych silników a ja chciałbym wiedzieć jak to wygląda konkretnie w tej wersji silnika. Narazie auto czeka do lata zajmuje sie teraz drobnymi naprawami (wiecie jak to jest gdy się kupi auto :) )
Z góry dzięki za wypowiedzi.

: czw lis 15, 2007 10:43
autor: madKOWAL
mam taki sam motor.....
zmienilem pompe z grzybkiem i jak dla mnie rewelacja ciagnie od samego dolu nie tak jak inne dla codziennej jazdy poprostu ideal a w sumie to i taki sam silnik jak inne 1.6 td Wiec wywal katalizator(za 170 zl sprzedasz i juz masz na pompe ) i ciesz sie szesza srednica wydechu od pozostalych :D:D niech Ci zazdroszcza :D

: czw lis 15, 2007 11:02
autor: krzysiek82
Dzięki kolego a jak sprawa wygląda ze spalaniem miasto/trasa przed i po wymianie pompy?
Jakie ma przyśpieszenia itp itd.

: czw lis 15, 2007 12:51
autor: madKOWAL
nie mam pojecia kupilem z uszkodzona pompa i od razu wymienialem na z grzybkiem...
mam go juz rok i nawet nie wiem ile mi poali poprostu tankuje

: czw lis 15, 2007 13:05
autor: krzysiek82
Dzięki za info ja obecnie mam mk3 i chce go sprzedać teraz spala mi 10l gazu na mieście i mam nadzieje że jazda dieslem nie będzie droższa :) Takie downgrade z tym golfem ale jakoś podobają mi się mk2.

: czw lis 15, 2007 13:50
autor: wronio1
a jak rozpoznać czy to jest silnik 1v czy JR??

: czw lis 15, 2007 13:58
autor: kaczor4011
wronio1 pisze:a jak rozpoznać czy to jest silnik 1v czy JR??
1V nie ma pompy z grzybkiem i ma katalizator! JR na odwrót

: czw lis 15, 2007 16:06
autor: krzysiek82
Ja rozpoznałem silnik po naklejce na tylnym pasie :)

: czw lis 15, 2007 17:39
autor: SToRM
Ja kupilem taka mk2 z 1V na pokladzie ze 8 lat temu. Przejezdzilem nia 100 000 km w ciagu 3 lat i zlego slowa nie moge n/t tego silnika powiedziec - a latwo u mnie nie mial :D
Jedynie co to robilem uszczelke pod glowica, po awarii ukladu chlodzenia :bigok:

: czw lis 15, 2007 18:29
autor: twardy
Ciut mało mocy ale po zmiane pompki wszyscy chwala ten silniczek :bigok:

: czw lis 15, 2007 19:04
autor: krzysiek82
Ja mam teraz mk3 75kucy teoretycznie i to zagazowane i powiem nie czułem różnicy w jeździe tym mk2 1.6td, na prostej poszedł 160km/h, moim nawet tyle nie próbowałem bo mi szkoda silnika :)