Brak mocy w dolnym zakresie obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy w dolnym zakresie obrotów
Mam nadzieje że to nic poważnego, albo że ten typ tak ma, ale sprawa wygląda następująco. Mój klekot ma bardzo mało mocy tak do 2000-2500 obrotów. Niby nie problem bo jeżdżę w zakresie miedzy 2000 a 3000 tys, ale problem pojawia się np przy wyjeździe z garażu. Nie mogę z niego wyjechać na pierwszym biegu i to przy sporych już obrotach. Muszę go wkręcić na ok 3000 żeby dał radę, chociaż wtedy to już żwawo ciągnie pod górę, ale jest to bardzo męczące i szkoda mi sprzeglą, bo jednak czasem jeździ się np po centrach handlowych a nie pod każdy podjazd da się podjechać z rozpędu, a poza tym to nie rozwiązuje problemu. No więc pytanie że coś z nim nie tak czy ten typ tak ma. Dodam że powyżej 2500-3000 bardzo ładnie ciągnie. Silnik to 1.6 TD SB
Zauważyłem, że u mnie też trzeba go wkręcić na obroty, żeby przeskoczyć jakiś próg lub podjechać na najazd u oponiarza. Co ciekawe, przy wyciągniętym maksymalnie przyspieszaczu i obrotach ok 1500 (bez wciskania gazu) nie ma najmniejszego problemu z ruszaniem. Bez przyspieszacza i przy tych samych obrotach, trzeba powoli zwalniać sprzęgło, żeby go nie zdusić. Może zły kąt wtrysku mamy, albo rzeczywiście ten typ tak ma.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
przyspieszacz działa na tej zasadzie,że podaje więcej paliwka...jeśli na nim jest oki,a bez niego lipa to myśle,że coś z pompą lub kątem wtrysków może byc nie tak...poczekajmy na zaprzała i innych specmajstrówTomallus pisze:Bez przyspieszacza i przy tych samych obrotach, trzeba powoli zwalniać sprzęgło, żeby go nie zdusić. Może zły kąt wtrysku mamy, albo rzeczywiście ten typ tak ma.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
![los2 :los2:](./images/smilies/los2.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
andrew19_86, mówisz ze przyśpieszacz daje większa dawkę palifka???
hmmm a ja myślałem ze wyprzedza/opóźnia sie nim kąt wtrysku no i zależnie od pompy obroty
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
dobrze mowitberent pisze:andrew19_86, mówisz ze przyśpieszacz daje większa dawkę palifka???hmmm a ja myślałem ze wyprzedza/opóźnia sie nim kąt wtrysku no i zależnie od pompy obroty
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
powiem tak. ostatnio troche grzebałem przy dawce. zmniejszyłem ja bo strasznie duzo mi palił. gdy ja zmniejszyłem miałem własnie takie objawy jak w temacie, musiałem go wkrecac tak na ok. 2500-3000 i dopiero wtedy szedł. potem wkurzyłem sie i dawka wróciła tak jak była. Autko od dołu ciagnie jak szalone.
wniosek: pogrzebac przy dawce trzeba, tzn troszke wiecej mu dac. poza tym warto
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
20 years Golf GTI
luki202, no dawka napewno pójdzie do góry ale to jak dostanę kilka gratów, a poza tym tak myślałem że mała dawka bo praktycznie nie kopci, a spalanie srednio 5,5, tylko czy to napewno o to chodzi. Może to tylko pół środek??
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 00:17 przez paja, łącznie zmieniany 1 raz.
moj kopci jak smok a spalanie to tak ok 8l, ale za***ala za to strasznie( seryjnego SB-ka bije na łeb). Spalanie mam troche za duze i tez musze cos z tym zrobic.
Powodzenia w modach.
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:20 ]
a tak poza tym to własnie obczajam twego gofera. Fajny jest. a dokładke swoja ostatnio gdzies zgubiłem. miałem waska i tez bym sobie taka od GTI zapodał![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Powodzenia w modach.
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:20 ]
a tak poza tym to własnie obczajam twego gofera. Fajny jest. a dokładke swoja ostatnio gdzies zgubiłem. miałem waska i tez bym sobie taka od GTI zapodał
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
20 years Golf GTI
jeszce o jednym sobie przypomniałem. w pompie paliwowej w LDA w srodku jest spręzyna którą mozna ograniczyc podawane paliwo przy niskich obrotach poprzez odciaganie PINA a w konsekwencji Abtaststifta. czytałem ze nawet niektórzy tak maja ze przy niskich obrotach (jałowych) wystepuje praktycznie brak dawki?!
moze SB-eki fabrycznie tak maja ustawiona ta sprezyne
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:27 ]
pompe mam taka sama jak Twoja czyli od SB
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:29 ]
mam jeszcze jedna od JR i wydaje mi sie ze ta własnie jest najlepsza bo tam zapodałem PINA od Ducato i efekt był taki ze mało palił a jeździł jeszce lepiej niz teraz na tej od SB. ale zmieniłem ja bo myslalem ze bedzie jeszcze lepiej. jak bedzie kasaka to wracam do poprzednich ustawien
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:32 ]
oryginalnie miałem rzecz jasna pompe bez grzybka.
moze SB-eki fabrycznie tak maja ustawiona ta sprezyne
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:27 ]
pompe mam taka sama jak Twoja czyli od SB
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:29 ]
mam jeszcze jedna od JR i wydaje mi sie ze ta własnie jest najlepsza bo tam zapodałem PINA od Ducato i efekt był taki ze mało palił a jeździł jeszce lepiej niz teraz na tej od SB. ale zmieniłem ja bo myslalem ze bedzie jeszcze lepiej. jak bedzie kasaka to wracam do poprzednich ustawien
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:32 ]
oryginalnie miałem rzecz jasna pompe bez grzybka.
20 years Golf GTI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 158 gości