Strona 1 z 1

Szarpie podczas jazdy przy okolo 1400obr/min

: ndz lis 11, 2007 22:22
autor: skubip
witam wszystki

panowie i panie mam taki problem ze swoim mk3 tdi
podczas jazdy kiedy zaczynam zawalniac i obroty wchodza miedzy 1400 a 1200 obr/min( 3,4,5 bieg) w momencie kiedy auto nie przyspiesza ani nie hamuje czyli czymam noge na gazie(doslownie muskam pedal tak aby nie zwalnialo) i auto jedzie stala predkoscia zaczyna nim szarpac dziwne wrazenie jak by brakowalo paliwa w momencie kiedy sciagam noge z pedalu lub dodaje gazu wszystko jest ok nie wiem czego to wina , wszystkie filtry wymieniam co 10 tys do wymiany zostalo mi okolo 1,5 tys

panowie co to moze byc??? pomocy!!!

: ndz lis 11, 2007 22:32
autor: euglen
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51180
na 99% problem z nastawnikiem pompy...

: ndz lis 11, 2007 23:09
autor: skubip
jaki koszt naprawy???

: ndz lis 11, 2007 23:12
autor: damcio151
odepnij wtyczkę ze skrzyni biegów i będziesz wiedział czy to nastawnik
Jeżeli trochę się znasz i masz dostęp do vaga to sam możesz go wyczyścić

: ndz lis 11, 2007 23:17
autor: PinkFloyd

: pn lis 12, 2007 11:05
autor: Adamm
PinkFloyd pisze:Duzo osób to naprawia http://www.allegro.pl/search.php?string=nastawnik
ciekawe czy niektore osoby z tych oglaszajacych sie dysponuja w ogole vagiem, bo cytuje "NAJLEPIEJ DOKONAC DIAGNOZY NA KOMPUTERZE W SERWISIE TAM WYJDZIE TYP USTERKI" i "poniewaz podobne objawy moga byc spowodowane innym uszkodzeniem osprzetu zalecam zdiagnozowanie w warsztacie"

: pn lis 12, 2007 16:58
autor: skubip
no wlasnie
a nie orientujecie sie kto to moze robi w okolicach slaska???

a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie

: pn lis 12, 2007 17:13
autor: damcio151
skubip pisze:a wlasnie mam kolege ktory ma vaga wiec gdzie to sprawdzic tam czy jest ok czy nie
vagiem tego nie sprawdzaj ...... odłącz tą wtyczkę ze skrzyni biegów

: śr gru 10, 2008 01:36
autor: ryger
Witam. Mam podobny problem. wszystko było ładnie dopóki go nie przygazowałem na 1 biegu do ok 4000-4500 obr/min na ok 5 sek przy ok. 40st. silnika. Po tym (tak mi się wydaje) zauwazylem, że przy ok 1500 - 2500 obr/min troche szarpie, ale tylko na 4 i 5 biegu przy utrzymywaniu obrotow w tym przedziale lub delikatnym przyśpieszaniu. Jak przyśpieszam gwałtownie - wcisne pedal w podłoge to tego szarpania nie ma. Na 1, 2 i 3 biegu objaw ten wogole nie wystepuje, wolne obroty ok 900 nie faluja, pali na dotyk. Stało się tak z dnia na dzień. Dodam, że 20 km. wcześniej zatankowałem do pełna. 500 km temu wymianiałem filtr paliwa i powietrza i nigdy nie mialem problemow z tym silnikiem. Jesli mogłby mi ktos cos poradzic i pomoc, bylbym bardzo wdzieczny. Swoją drogą dzisiaj po robocie odepne ta kostke od predkosciomierza i sprawdze bledy WAG-iem. :grrr:

[ Dodano: 10 Gru 2008 16:13 ]
Dzisiaj odpiąłem przewód od impulatora i stalo sie...licznik stoi a silniczek cyka ja szwajcarski zegarek. Niestety nastawnik do czyszczenia :(