Strona 1 z 2
Po odpaleniu ma automatycznie wysokie obroty do odcinki...
: ndz lis 11, 2007 18:45
autor: Siwy z ...
Witam!!!
Moja "pompka" chwilami mnie załamuje...
Zdarza się czasami, że po odpaleniu silnik jest automatycznie na max. wysokich obrotach, że go dwu- trzykrotnie odcina... Jak sobie pomyśle o tych nienasmarowanych elementach, które w tym momencie są już na max. obrotach to mi ciarki przechodzą po plecach.
Zdarza się też, że obroty czasami falują i to niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Obroty wzrastają do ok. 1100 na minute.
O so chosi?
Szukając na forum znalazłem taki temat -
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... trozaw%F3r - ale nie jest tam nic napisane o tych cholernie wysokich obrotach w chwili odpalania.
Please!!! Help!!!
Pozdrówka
siwy
: ndz lis 11, 2007 20:39
autor: damcio151
jedź na vag i sprawdź wszystkie czujniki temp.
: ndz lis 11, 2007 20:45
autor: Siwy z ...
damcio151 pisze:jedź na vag i sprawdź wszystkie czujniki temp.
Może głupie pytanie... ale co ma jedno z drugim wspólnego - jestem laikiem w tych sprawach.
: ndz lis 11, 2007 20:48
autor: damcio151
Siwy z ... pisze:ale co ma jedno z drugim wspólnego - jestem laikiem w tych sprawach.
tzn. falujące obroty z czujnikiem , czy czujniki z vagiem
: ndz lis 11, 2007 20:52
autor: Siwy z ...
damcio151 pisze:tzn. falujące obroty z czujnikiem , czy czujniki z vagiem
Co mają czujniki do max. obrotów po odpaleniu...
: ndz lis 11, 2007 20:59
autor: damcio151
Siwy z ... pisze:Co mają czujniki do max. obrotów po odpaleniu...
a no mają ... dają sygnał do ECU , który zwiększa obroty ...... na pewno mogą powodować falowanie obrotów
: ndz lis 11, 2007 21:25
autor: Siwy z ...
damcio151 pisze:na pewno mogą powodować falowanie obrotów
A max. obroty do odcięcia też
: ndz lis 11, 2007 23:22
autor: damcio151
Siwy z ... pisze:A max. obroty do odcięcia też
nie jestem pewien , ale chyba też ..... u mnie gdy oderwał się drucik od czujnika temp. paliwa w nastawniku , silnik też wchodził na wysokie obroty
: pn lis 12, 2007 10:21
autor: mirass
damcio151 pisze:Siwy z ... pisze:A max. obroty do odcięcia też
nie jestem pewien , ale chyba też ..... u mnie gdy oderwał się drucik od czujnika temp. paliwa w nastawniku , silnik też wchodził na wysokie obroty
to jest PD
tam nie ma nastawnika
więc..VAG i sprawdzenie pompek kanał 1,13,23
: pn lis 12, 2007 11:02
autor: Adamm
to jest PD
tam nie ma nastawnika
mysle ze damcio151 dal tylko analogiczny przyklad ze odpiecie (przerwa w kablach) do niektorych czujnikow moze powodowac takie przypadki.
a i tak bez vaga sie nie ruszy
: pn lis 12, 2007 12:09
autor: Siwy z ...
Dzięki Panowie
VAG
Tylko serwis
Czy jeśli byłem już u mechanika i podpinał sie on w moją instalacje (pod panelem klimatyzacji) zeby skasować np. serwis oleju - to znaczy, że posiadał on ten program
: pn lis 12, 2007 12:17
autor: Adamm
Siwy z ... pisze:Dzięki Panowie
VAG
Tylko serwis
Czy jeśli byłem już u mechanika i podpinał sie on w moją instalacje (pod panelem klimatyzacji) zeby skasować np. serwis oleju - to znaczy, że posiadał on ten program
tak dokladnie tam sie podpina VAGa, moze ktorys z forumowiczow bylby w stanie Ci zrobic diagnoze, jesli nie to jedz do tego goscia i niech zrobi ja porzadnie
: pn lis 12, 2007 13:46
autor: damcio151
Adamm pisze:Cytat:
to jest PD
tam nie ma nastawnika
mysle ze damcio151 dal tylko analogiczny przyklad ze odpiecie (przerwa w kablach) do niektorych czujnikow moze powodowac takie przypadki.
nic dodać , nic ująć
dzięki
Adamm
: pn lis 12, 2007 15:28
autor: Siwy z ...
Dzięki Panowie
Bylibyście w stanie doradzić coś na ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133448
Na razie nikt nic nie wie... czeski film.
A może to jedno z drugim ma coś wspólnego