Dobór paska klinowego i wieloklinowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Dobór paska klinowego i wieloklinowego

Post autor: bambusik » czw lis 08, 2007 17:11

Witam! Borykam się z problemem doboru paska klinowego i wieloklinowego. Jeśli chodzi o zakup to tylko i wyłącznie chcę CONTITECH, ale nie bardzo wiem jaki to ma być rodzaj. Wspomne tylko że mam zwykłego diesla 1992 rok:) Może pomożecie mi i doradzicice. Czy musze patrzeć po jakiś numerach silnika? Pozdrawiam

W załączniku poniżej załączam screeny z programu Inter Cars, na tych właśnie screenach są paski które znalazłem tylko zastanawiam sie nad zakupem bo do końca nie wiem czy to są te :hmm: ale w sumie to innych nie ma. Co do pierwszego paska to jest z rolką w komplecie i dobrze też chyba było by ją wymienić bo tez zaczyna mi piszczeć :grrr:

Obrazek

Tutaj jest bez rolki:
Obrazek

A tutaj jest klinowy:
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 21:02 przez bambusik, łącznie zmieniany 4 razy.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lis 09, 2007 01:26

bambusik, sprawa jest bardzo prosta
6pk 923 to jest pasek mikro do auta które:nie ma klimatyzacji,w którym jego naciąg odbywa się poprzez przesuwanie alternatorem(czyli nie ma automatycznego napinacza)
6PK1045 to jest pasek w którym jego nacią odbywa się poprzez automatyczny napinacz,min taki http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520 to co pisze,że zawiera rolkę,to kolego mój miły jesteś w błędzie to jest podane tylko w celu informacyjnym(jakim to ci napisałem wcześniej)
no i ostatni 6PK1145to pasek który również napędza kompresor klimatyzacji,czyli dla pojazdów wyposażonych w klimatyzację
co się tyczy paska klinowego to tak
11,5X730 napędza sama pompę wspomagania
11,5X790 a ten jest przewidziany dla pojazdów z klimą
jaśniej chyba się nie dało :bajer:



Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » pt lis 09, 2007 14:50

Dzięki Ci wielkie, no rozjaśniłeś mi chyba aż zbyt dokładnie hehehe, że prawdę mówiąc się zakręciłem :helm: :helm: :helm: Więc uściślijmy: silnik 1,9 DIESEL, wspomaganie kierownicy, bez klimy. Czyli na moje to powinienem kupić paski takie:
11,5x730 i 6PK923
Przepraszam za nadgorliwość, ale chce się upewnić przed zamówieniem. Mam nadzieje ze mnie zrozumiesz. Pozdrawiam! I jeszcze raz wielkie dzięki :bigok:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt lis 09, 2007 18:51

bambusik, jeśli nie masz automatycznego napinacza to tak,a u ciebie podejżewam nie ma :bajer:



Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » sob lis 10, 2007 09:00

Jaszczur no dzieki Ci jeszcze raz wielkie. :helm: Tylko żeby już nie byc natretnym spytam Ciebie o coś bo nie wiem tego i to mnie nurtuje. Wiec tak jesli o paski chodzi to juz wiem jakie mam kupic ale chce spytac Ciebie o roznice paska 6PK923 miedzy paskiem 6PK1045 Z gory jeszcze raz wielkie dzieki!!!!!!!!



matikdalik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:33
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: matikdalik » sob lis 10, 2007 09:21

bambusik pisze:Jaszczur no dzieki Ci jeszcze raz wielkie. :helm: Tylko żeby już nie byc natretnym spytam Ciebie o coś bo nie wiem tego i to mnie nurtuje. Wiec tak jesli o paski chodzi to juz wiem jakie mam kupic ale chce spytac Ciebie o roznice paska 6PK923 miedzy paskiem 6PK1045 Z gory jeszcze raz wielkie dzieki!!!!!!!!
To może ja się wepchnę :D
6PK to kształt i ilość rowków, natomiast liczba dalej to długość paska w milimetrach. Więc te dwa różnią się tylko długością.
pzdr
maciek


Golf MK3 Variant 1.9TDI 1Z
tyle pije: [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/199705.html][img]http://images.spritmonitor.de/199705.png[/img][/url]

Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » sob lis 10, 2007 19:22

KOLEDZY NAPISZCIE MI CZY W 1.9 TD AAZ PASEK WIELOROWKOWY PO KOLE OD POMPY WODNEJ MA CHODZIS WEWNęTRZNą CZęśCIą PASKA CZY ZEWNęTRZNą GłADKą ?? BO CHYBA ZLE ZAłOżYłEM PASEK



Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » sob lis 10, 2007 22:29

Jaszczur sprawdziłem i co sie okazało że mam automatyczny napinacz, wię jaki pasek muszę teraz kupić?? Ten : 6PK1045 ??



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lis 11, 2007 16:03

bambusik pisze:6PK1045
tak



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości