Czym uszczelnic polaczenie turbiny z kolektorem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tohmas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2006 13:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Czym uszczelnic polaczenie turbiny z kolektorem

Post autor: tohmas » czw lis 08, 2007 14:46

Witam wszystkich :okej:
Dostałem dzisiaj interfejsik tylko bym prosił dobrych ludzi o działające wersje programu Vag :bigok:
Bo mój klekot traci moc i tak podejrzewam z postów na forum,że to kierownica spalin ale nie chcem niepotrzebnie sie narobić ale to raczej bedzie bo ja spokojnie smigam niewiem czy nie za spokojnie (PSJ)...
A jeszcze takie techniczne pytanko bo wszystkie uszcelki nowe do tej operacji mam już zakupione ale czym sie uszczelnia połączenie turbina-kolektor wydechowy bo tam nic nie ma żadnej uszczelki...
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 15:13 przez tohmas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lis 08, 2007 15:08

daj silikon a reszte zrobi sadza


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw lis 08, 2007 15:23

daj silikon
chory?? Żadnych silikonów przy turbinie... Uszczelki nie ma i ma nie być.



Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw lis 08, 2007 16:22

daj paste do tłumików ale tylko troche.



tohmas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2006 13:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: tohmas » czw lis 08, 2007 17:45

odpowiedzi są rozbieżne widze też myślałem o paście, jutro sie za to zabieram bo mam troche czasu więc co tam... zresztą widze że co do programu to nie chetnie coś chcecie mi nowicjuszowi pomóc.
a z tym co mnie nie pokoi to mam taki objaw w silniku AFN że jak jest gorąco i ostro sie zasuwa na autostradzie to w pewnym momencie jak by siły go opuściły gaz do dechy a tu 130 max po długim bujaniu...
w codziennej eksploatacji nie przeszkadza to wogóle sie nie ujawnia ale ostatnio lawete ciągnołem i znowu to samo ..... tragedia jak bym zwykłym dieslem jechal albo i gożej.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 08, 2007 17:57

a jakby wyciąć uszczelke z kręgielitu (czy jakoś tak sie to nazywa) ??



Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw lis 08, 2007 18:14

tohmas pisze:a z tym co mnie nie pokoi to mam taki objaw w silniku AFN że jak jest gorąco i ostro sie zasuwa na autostradzie to w pewnym momencie jak by siły go opuściły gaz do dechy a tu 130 max po długim bujaniu...
w codziennej eksploatacji nie przeszkadza to wogóle sie nie ujawnia ale ostatnio lawete ciągnołem i znowu to samo ..... tragedia jak bym zwykłym dieslem jechal albo i gożej.
lapie ci kolego tryb awaryjny"notlauf"
a jakby wyciąć uszczelke z kręgielitu (czy jakoś tak sie to nazywa) ??
w salonie seata mowili zebym maznol pasta do tlumików bo tez szukalem uszczelki. tam jak ktos wczesniej zauwazyl nie ma uszczelki



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 08, 2007 18:18

agnesmarcin, no to pasta powinna sie sprawdzić :))



tohmas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2006 13:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: tohmas » czw lis 08, 2007 18:23

a jakby wyciąć uszczelke z kręgielitu (czy jakoś tak sie to nazywa) ??
w salonie seata mowili zebym maznol pasta do tlumików bo tez szukalem uszczelki. tam jak ktos wczesniej zauwazyl nie ma uszczelki[/quote]
To z tą pastą to mi sie też najrozsądniejsze wydaje
a co do notlauf to coś słyszałem ale nic nie zaczeło mrygać ani piszczeć myślałem że to jakoś sygnalizowane jest a po zgaszeniu silnika i troche odczekam i ruszam i jes dobrze ale troche trasy i gaz do dechy i znów to samo

Dlatego chciałbym logi zrobić i podrzucić wam znawcom do oceny ale nie mam vag com-a



Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw lis 08, 2007 18:28

na emule albo ares sciagnij. jest tego od cholery
przy okazji sciagnij sobie etke. napewno ci sie przyda
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 18:29 przez agnesmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.



tohmas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2006 13:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: tohmas » czw lis 08, 2007 18:32

no właśnzasuie a ja nie mam żadnego emula czy cos tam nie znam sie .........
może mi ktoś podeśle na gg albo na meila jakiś link



Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw lis 08, 2007 18:37

tohmas, 541 dni temu dolaczyles do grona a dopiero masz 7 postów? cos malo sie udzielasz kolego.
http://www.7net.pl/program,12,Ares.html zainstaluj sobie ten program i we wyszukiwarce wrzuc co cie interesuje
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 18:37 przez agnesmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości