Strona 1 z 1

Cięgno kierownicy turbo?

: wt lis 06, 2007 22:12
autor: pawelh
Może ktoś się orientuje jak prawidłowo powinno pracować cięgno kierownicy turbiny tzn. w jakim zakresie powinno się poruszać?

Re: Cięgno kierownicy turbo?

: wt lis 06, 2007 22:17
autor: marcinoGTI
pawelh pisze:Może ktoś się orientuje jak prawidłowo powinno pracować cięgno kierownicy turbiny tzn. w jakim zakresie powinno się poruszać?
Okolo 2,5 do 3 cm jezeli o to Ci chodzi

Re: Cięgno kierownicy turbo?

: wt lis 06, 2007 22:31
autor: pawelh
marcinoGTI pisze:
pawelh pisze:Może ktoś się orientuje jak prawidłowo powinno pracować cięgno kierownicy turbiny tzn. w jakim zakresie powinno się poruszać?
Okolo 2,5 do 3 cm jezeli o to Ci chodzi
Tak o to mi chodzi, czyli w tym przedziale porusza się w czasie pracy silnika?
Umnie po uruchomieniu silnika przesuwa się w dół, a po zgaszeniu wędruje do góry ale czy aż 3 cm?

Re: Cięgno kierownicy turbo?

: wt lis 06, 2007 22:34
autor: marcinoGTI
pawelh pisze:
marcinoGTI pisze:
pawelh pisze:Może ktoś się orientuje jak prawidłowo powinno pracować cięgno kierownicy turbiny tzn. w jakim zakresie powinno się poruszać?
Okolo 2,5 do 3 cm jezeli o to Ci chodzi
Tak o to mi chodzi, czyli w tym przedziale porusza się w czasie pracy silnika?
Umnie po uruchomieniu silnika przesuwa się w dół, a po zgaszeniu wędruje do góry ale czy aż 3 cm?
Dokladnie w takim przedziale dziala. Napisalem okolo wiec to moze byc + - 5-10mm
Ciezko jest mi powiedziec dokladnie bo nie miezylem chyba ze Ci zalezy to sprawdze w pracy jutro

: czw lis 08, 2007 09:12
autor: cowboy
moim zdaniem ten ruch to 1,5 do 2 cm

po zapaleniu silnika cięgno zostaje wciągniete do gruszki odcisnieniowej, po zgaszeniu opada z powrotem