Strona 1 z 2

Modyfikacje, wybor czesci

: pt lis 02, 2007 21:48
autor: dzidzia24
Za T3 hybrydkę niby do 400stu paru koni ok1200zł, za t3(nie wiem czy nową czy regenerowaną) ok1000zł, flansza 30zł,przewód olejowy pare zł, IC trochę mniejszy niż na foto ok300zł. Co wy o tym myślicie części wyglądają na solidne. Ogólnie myślę o kupnie t3(nie hybrydzie i o tym customowym IC) Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 02 Lis 2007 21:38 ]
OPIS DO HYBRYDY

BRAND NEW TURBO CHARGER FOR ANY CAR, WILL FIT AS LONG AS YOU HAVE A TURBO MANIFOLD WITH T3/T4 FLANGES
.57 COMPRESSOR WHEEL TRIM, .50 A/R COMPRESSOR .63 A/R TURBINE
OIL COOLED TURBO CHARGER FOR LONG LIFE AND HIGH PERFORMANCE EASY INSTALL
INLET 3 INCHES FOR HIGH AIR INTAKE TO MAKE UP TO 450 HP AND CREAT UP TO 35 PSI POTENTIAL
INCLUDES MOST OF THE GASKETS SHOWN TO INSTALL, YOU WILL NEED YOUR OWN OIL LINE AND MISC ITEMS. 30 DAY WARRANTY ON CRAFTMANSHIP AND DEFECTS. NO WARRANTY ON INCORRECT INSTALL OR USAGE OF TURBO CHARGER.
OPIS DO DRÓGIEJ

Applications:
T3 and T3/T4 FLANGE
Package includes:
T3/T4 V Band Turbocharger
Product Specification:
Wheel Trim 60mm
Turbine Housing A/R 0.60
Compressor Housing A/R 0.48
2" Inlet, 2.5" V-Band Outlet
1/8 NPT Oil Inlet
Internal Wastegate
Wet Float Bearings
Hold Up To 350 HP

: sob lis 03, 2007 18:53
autor: arwam
Do czego ten zestaw byś chciał zainstalować?

: sob lis 03, 2007 19:10
autor: dzidzia24
DO MEGO MK3 TYLKO ŻE TE TURBO JEST NIBY DEDYKOWANE DO BENZYNIAKA I NIE WIEM CZY TO RABI JAKĄŚ RÓŻNICĘ JAKBY ZNALAZŁO SIĘ W DIESELKU

: sob lis 03, 2007 20:53
autor: arwam
Myślę że będzie się wkręcać dopiero przy około 3000-3500obr/min jeśli będziesz chciał mieć auto które nie będzie dymić przy pełnym bucie aczkolwiek niegłupi zestawik, jeśli będziesz chciał się zastanowić nad pompą i pójść na całość to polecam bo AAZ-y to bardzo dobre silniczki do kręcenia ale niestety ustępują pola JR-om czy nawet SB.
Tylko pamiętaj że ta turbina jest dedykowana do silników aut sportowych i może być dosyć ospała przy normalnej jeździe.

: ndz lis 04, 2007 00:28
autor: dzidzia24
Bardziej się martwię o jej żtwotność gdyż ta turbinka pochodzi zza granicy(usa)ale cena moim zdaniem śmieszna gdyż ja podałem cenę razem z przesyłką która wynosi połowe ceny turbiny :crazy:

: ndz lis 04, 2007 10:49
autor: Zoltecek
a nie lepiej poszukac u nas w kraju jakiejs uzywanej ? K24 bedzie prostrza w montarzu.

: ndz lis 04, 2007 13:03
autor: dzidzia24
Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.

: ndz lis 04, 2007 20:17
autor: souler
dzidzia24 pisze:Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.
o zesz karwa skad ty takie ceny bierzesz? na gieldzie k24 wolali 600zl to ich wysmialem, a ty 1200 :rotfl:

: ndz lis 04, 2007 21:09
autor: arwam
Panowie nie wiem czy wy widzicie różnice ale to nie jest T3 znana wam z silników VW, ona jest dedykowana do silników o dużym zapotrzebowaniu na powietrze czyli wysoko obrotowych.

: pn lis 05, 2007 17:10
autor: eldorado84
[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 16:11 ]
widze że kolega chce na siłe tego biednego aaz-ta podkręcić - kolego te silniki nie są aż tak jak TDI rozwojowe.
Fakt fanty znalazłeś fajne ale czy będą pasować; mierzyłeś ile masz miejsca aby zamontować FMIC? Turbina od diesla jest inna niż od benzyny- troszke inna charakterystyka.
Ja bym na twoim miejscu zaczął od pompy i FMIC a potem poszukał k24 i zrobił downpipe

: pn lis 05, 2007 17:32
autor: arwam
nie są równierz bez szans na duże osiągi.

: pn lis 05, 2007 23:41
autor: dzidzia24
SouleR pisze:
dzidzia24 pisze:Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.
o zesz karwa skad ty takie ceny bierzesz? na gieldzie k24 wolali 600zl to ich wysmialem, a ty 1200 :rotfl:
kolego daj mi namiary na k24 po regeneracji za 600zł to odrazu biore

: wt lis 06, 2007 00:14
autor: zaprzal
plany ambitne, ale z ta turbina to lekka przesada... moge ci wyslac fotki jak korby wyszly bokiem po uzyciu turbo SCHWITZER S2BG w 1.9 :)

lepiej pomyslec o jakims mniejszym vnt bedzie sie to znaaaacznie lepiej nadawac do jazdy na codzien, na przyklad gt2052v jak u Apsika albo o rozmiar wyzej gt2256v

do tego wez pod uwage koszty swapu skrzyni 02A, sprzegla i wiele innych zeby AAZ to zniosl

[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 11:23 pm ]
aha, jeszcze jedno... te turbiny z fotek wygladaja na chinskie podrobki z amerykanskiego ebaya... podobno straszny szrot i do tego nie masz pozniej serwisu... to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen :lol:

: wt lis 06, 2007 00:26
autor: souler
zaprzal pisze:to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen :lol:
dobre, bo tanie, jak wino patykiem pisane. nie znasz sie zaprzal :P

k24 na gieldzie w gliwicach, uzywka 600zl, a i tak to drogo za taka stara turbine.