Modyfikacje, wybor czesci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Modyfikacje, wybor czesci

Post autor: dzidzia24 » pt lis 02, 2007 21:48

Za T3 hybrydkę niby do 400stu paru koni ok1200zł, za t3(nie wiem czy nową czy regenerowaną) ok1000zł, flansza 30zł,przewód olejowy pare zł, IC trochę mniejszy niż na foto ok300zł. Co wy o tym myślicie części wyglądają na solidne. Ogólnie myślę o kupnie t3(nie hybrydzie i o tym customowym IC) Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 02 Lis 2007 21:38 ]
OPIS DO HYBRYDY

BRAND NEW TURBO CHARGER FOR ANY CAR, WILL FIT AS LONG AS YOU HAVE A TURBO MANIFOLD WITH T3/T4 FLANGES
.57 COMPRESSOR WHEEL TRIM, .50 A/R COMPRESSOR .63 A/R TURBINE
OIL COOLED TURBO CHARGER FOR LONG LIFE AND HIGH PERFORMANCE EASY INSTALL
INLET 3 INCHES FOR HIGH AIR INTAKE TO MAKE UP TO 450 HP AND CREAT UP TO 35 PSI POTENTIAL
INCLUDES MOST OF THE GASKETS SHOWN TO INSTALL, YOU WILL NEED YOUR OWN OIL LINE AND MISC ITEMS. 30 DAY WARRANTY ON CRAFTMANSHIP AND DEFECTS. NO WARRANTY ON INCORRECT INSTALL OR USAGE OF TURBO CHARGER.
OPIS DO DRÓGIEJ

Applications:
T3 and T3/T4 FLANGE
Package includes:
T3/T4 V Band Turbocharger
Product Specification:
Wheel Trim 60mm
Turbine Housing A/R 0.60
Compressor Housing A/R 0.48
2" Inlet, 2.5" V-Band Outlet
1/8 NPT Oil Inlet
Internal Wastegate
Wet Float Bearings
Hold Up To 350 HP
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 17:53 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

arwam

Post autor: arwam » sob lis 03, 2007 18:53

Do czego ten zestaw byś chciał zainstalować?



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » sob lis 03, 2007 19:10

DO MEGO MK3 TYLKO ŻE TE TURBO JEST NIBY DEDYKOWANE DO BENZYNIAKA I NIE WIEM CZY TO RABI JAKĄŚ RÓŻNICĘ JAKBY ZNALAZŁO SIĘ W DIESELKU


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

arwam

Post autor: arwam » sob lis 03, 2007 20:53

Myślę że będzie się wkręcać dopiero przy około 3000-3500obr/min jeśli będziesz chciał mieć auto które nie będzie dymić przy pełnym bucie aczkolwiek niegłupi zestawik, jeśli będziesz chciał się zastanowić nad pompą i pójść na całość to polecam bo AAZ-y to bardzo dobre silniczki do kręcenia ale niestety ustępują pola JR-om czy nawet SB.
Tylko pamiętaj że ta turbina jest dedykowana do silników aut sportowych i może być dosyć ospała przy normalnej jeździe.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz lis 04, 2007 00:28

Bardziej się martwię o jej żtwotność gdyż ta turbinka pochodzi zza granicy(usa)ale cena moim zdaniem śmieszna gdyż ja podałem cenę razem z przesyłką która wynosi połowe ceny turbiny :crazy:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz lis 04, 2007 10:49

a nie lepiej poszukac u nas w kraju jakiejs uzywanej ? K24 bedzie prostrza w montarzu.


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » ndz lis 04, 2007 13:03

Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz lis 04, 2007 20:17

dzidzia24 pisze:Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.
o zesz karwa skad ty takie ceny bierzesz? na gieldzie k24 wolali 600zl to ich wysmialem, a ty 1200 :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 04, 2007 21:09

Panowie nie wiem czy wy widzicie różnice ale to nie jest T3 znana wam z silników VW, ona jest dedykowana do silników o dużym zapotrzebowaniu na powietrze czyli wysoko obrotowych.



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn lis 05, 2007 17:10

[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 16:11 ]
widze że kolega chce na siłe tego biednego aaz-ta podkręcić - kolego te silniki nie są aż tak jak TDI rozwojowe.
Fakt fanty znalazłeś fajne ale czy będą pasować; mierzyłeś ile masz miejsca aby zamontować FMIC? Turbina od diesla jest inna niż od benzyny- troszke inna charakterystyka.
Ja bym na twoim miejscu zaczął od pompy i FMIC a potem poszukał k24 i zrobił downpipe
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 08:50 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

arwam

Post autor: arwam » pn lis 05, 2007 17:32

nie są równierz bez szans na duże osiągi.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » pn lis 05, 2007 23:41

SouleR pisze:
dzidzia24 pisze:Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.
o zesz karwa skad ty takie ceny bierzesz? na gieldzie k24 wolali 600zl to ich wysmialem, a ty 1200 :rotfl:
kolego daj mi namiary na k24 po regeneracji za 600zł to odrazu biore


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lis 06, 2007 00:14

plany ambitne, ale z ta turbina to lekka przesada... moge ci wyslac fotki jak korby wyszly bokiem po uzyciu turbo SCHWITZER S2BG w 1.9 :)

lepiej pomyslec o jakims mniejszym vnt bedzie sie to znaaaacznie lepiej nadawac do jazdy na codzien, na przyklad gt2052v jak u Apsika albo o rozmiar wyzej gt2256v

do tego wez pod uwage koszty swapu skrzyni 02A, sprzegla i wiele innych zeby AAZ to zniosl

[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 11:23 pm ]
aha, jeszcze jedno... te turbiny z fotek wygladaja na chinskie podrobki z amerykanskiego ebaya... podobno straszny szrot i do tego nie masz pozniej serwisu... to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen :lol:
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 06, 2007 00:26

zaprzal pisze:to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen :lol:
dobre, bo tanie, jak wino patykiem pisane. nie znasz sie zaprzal :P

k24 na gieldzie w gliwicach, uzywka 600zl, a i tak to drogo za taka stara turbine.
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:28 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości