Strona 1 z 1

Ile powinny grzać swiece???

: czw lis 01, 2007 19:50
autor: DJ Tomekk
Mam pytanie, ktore mnie nurtuje od dawna - ile powinny grzac swiece w moim TDi??Zaznaczam, ze swiece sa po wymianie, na VAG-u zadnych bledow.Jednak mimo to kontrolka swieci tylko 2-3 sek i zaraz gasnie. U ojca w SDi kontrolka swieci ok 5 sek (gdy jest ponizej 5 st) i auto zapala na dotyk.U mnie natomiast jest z tym roznie.Wiem, ze TD swiece grzeja juz od otwarcia drzwi, czy to jest powodem, ze po przekreceniu kluczyka tak krotko dzialaja??Czy to wina przekaznika??

Dzieki za pomoc, pozdro

: czw lis 01, 2007 19:51
autor: S1BART1
wszystko ok masz swiece szybko grzejne jak to w TDI-ku

: czw lis 01, 2007 19:55
autor: Majiic
U mnie to jest doslownie sekunda.

: czw lis 01, 2007 20:29
autor: yosef99
wszystko u Ciebie wporzadku, u mnie w TDI też grzeją ok 3 sekundy. Jeśli nie pali Ci na dotyk to np. spróbuj podgrzać je 2 razy, powinien odrazu chwycić :grin:

: czw lis 01, 2007 20:32
autor: cowboy
yosef99 pisze:spróbuj podgrzać je 2 razy, powinien odrazu chwycić :grin:
jeżeli w tych temperaturach auto kiepsko pali to na diagnostyke :) co bedzie jak przyjdzie -25 st. C ? :)

a kilkukrotne grzanie świec powoduje ich szybkie zużycie

inna sprawa że sprawne TDI nawet bez grzania świec pali z półobrotu nawet przy - 10 st C :)

: czw lis 01, 2007 21:00
autor: dzidzia24
U kolegi w tdi przy minus 15 dosłownie sekunda u mnie w td natomiast jeśli chcem żeby odpalił za pierwszym i nie szarpało silnikiem muszę podgrzać co najmniej 2 razy po ok 3sek

: czw lis 01, 2007 21:26
autor: DJ Tomekk
Dzieki wszystkim za odpowiedzi :bigok:

cowboy pisze:jeżeli w tych temperaturach auto kiepsko pali to na diagnostyke :) co bedzie jak przyjdzie -25 st. C ? :)
Rok temu dzialo sie tak samo, ale przy -28 zapalil.Na diagnostyce nic nie wyszlo.Z ciekawosci sprawdze jeszcze prad na akumulatorze.

: czw lis 01, 2007 22:38
autor: Radovan
Kontrolka swieci krotko, tak jak pisales 2-3 sec. Wiec z tym wszystko ok, problem z zapalaniem moze byc gdzie indziej, dawki paliwa, zapchany filtr. A wracajac jeszcze do swiec, kontrolki i przekaznika, jak mialem Forda, to tam kontrolka gasla szybko (2-3sec), ale jak sie poczekalo jeszcze chwile to slychac bylo pykniecie przekaznika, wtedy dopiero przestawal grzac swiece, nie wiem jak jest w VW.