kilka pytan odnosnie zwiekszania mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

kilka pytan odnosnie zwiekszania mocy

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 19:30

witam tak sie zastanawiam przez co zwiekszyc moc na samym poczatku chce uzyskac w dalszych planach okolo 140-150 km i tak sie zastanawiam co by tu dac na dobry poczatek? wymienic wtryski>? a moze turbinke ? jesli tak to jakie wtryski>?od afn? a czy turbinka od 150km arl bedzie pasowala do do agr?czy lepiej kupic od 130? i czy od razu podczas wymiany turbiny mussze wstawiac wiekszy IC? kiedy jest najlepiej zrobic virusa? przed tymi modyfikacjami czy po?by to wszytsko zestroic? z gory dzieki za odp



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » czw lis 01, 2007 19:40

a jakie to autko? nie lepiej było kupić odrazu coś lepszego?



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 19:41

golfik IV agr90ps pewnie trzeba bylo ale dopeiro te 130 konne zaczely wychodzic w 2001 a cenowo staly za duzo jak na moja kieszen



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » czw lis 01, 2007 19:42

Tez jestem na tym etapie ,wszystko zalezy ile kaski chcesz na poczatku do niego wlazyc



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 19:47

na chwile obecno dysponuje kwota 1000-1200zl ktore moge przenaczyc na autko wiec co mi doradzacie ?



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » czw lis 01, 2007 19:48

to kolegostarczy na dobrego wiruska :hmm:



Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 19:50

oki wiec mowisz ze wirusek bedzie najlepszym wyjsciem? a co bedzie jesli pozniej wymienie wtryski i turbinke na wieksza? to bede musial poprawiac tego wiruska? robic nowego?



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » czw lis 01, 2007 19:51

hmmm ja bym zaczął od podmiany końcówek wtrysków na te z wersji 110km :grin: podobno już sama zmiana daje widoczne rezultaty we wzroście mocy + zmiana programu :food:

zobacz tutaj, kolega z forum coś o tym pisze:

http://www.vagpodkar.vel.pl/viewtopic.php?t=998

:pub:
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 19:54 przez yosef99, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » czw lis 01, 2007 19:53

yosef99 pisze:hmmm ja bym zaczął od podmiany końcówek wtrysków na te z wersji 110km :grin: podobno już sama zmiana daje widoczne rezultaty we wzroście mocy + zmiana programu :food:
Nie starczy mu funduszy :jezor:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lis 01, 2007 19:56

rybaka669, luknij sobie do tematu mirass'a , on ma AGRa w Ibizie i w chwili obecnej jest juz 177PS :helm: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Szczegóły typu: co i jak, koszty itd dowiesz sie tez od Mirka :grin:

[ Dodano: Czw Lis 01, 2007 19:00 ]
na chwile obecno dysponuje kwota 1000-1200zl ktore moge przenaczyc na autko wiec co mi doradzacie ?
Hmmm , to jakby dobrze pomyslec starczy na program i moc w okolicy 120PS , dalsze mody powinny przewidzieć wtryski np 216-tki + turbo + FIMC , ale to juz duzo dużo większy wydatek , takze na poczatek mysle że powinien ci wystarczyć sam program , ale nie z allegro tylko u dobrego tunera
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 20:00 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 20:07

oki oki wiec teraz jestem przekonany za chipem ;] tylko nurtuje mnie pytanie czy po pozniejszej wymianie wtryskow i turbine bede musial robic nowego chipa? bo chyba ten chip ktory bedzie zrobiony bedzie zaprogramowany pod obecne podzespoly samochodu ? i moja obawa jest tak ze niechcialbym wyrzucic teraz kasy na chipa a pozniej po wyminie wtryskow robic go jeszcze raz :( takze jak to jest z tym chipem?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lis 01, 2007 20:16

rybaka669 pisze:oki oki wiec teraz jestem przekonany za chipem ;] tylko nurtuje mnie pytanie czy po pozniejszej wymianie wtryskow i turbine bede musial robic nowego chipa? bo chyba ten chip ktory bedzie zrobiony bedzie zaprogramowany pod obecne podzespoly samochodu ? i moja obawa jest tak ze niechcialbym wyrzucic teraz kasy na chipa a pozniej po wyminie wtryskow robic go jeszcze raz takze jak to jest z tym chipem?
NO jest tak jak piszesz , jesli najpierw zrobisz chipa , a w późniejszej kolejności wymienisz np wtryski+turbo to trzeba ponownie skorygowac program , ale z tego co sie orientuje to korekta softu jest tańsza.... o szczegóły podpytaj mirass'a , uysy'ego , rob555 , cowboy'a albo tominator'a....


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rybaka669
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 12:43
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: rybaka669 » czw lis 01, 2007 20:25

ok dzieki za pomoc pozdrawiam



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » czw lis 01, 2007 21:46

najprosciej bedzie zrobic swapa niz dokladac bez konca


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości