



No ale trzeba iść dalej i teraz proszę o rady fachowców planuję wymianę turba na większą ( jaką dało by rade bez większych przeróbek


Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kolego już za dużo nie zdziałasz; pozatym seryjne wtryski do mk3 są 155barowe (sam mam takie tzw. czopikowe) co do nowych końcówek to OK jeżeli twoje leją, co do turbinki napisz jaką masz to rozwiąże sprawe wymiany na inną, intercooler to podstawa (a jakby był zamontowany jak w subaru starszych modelach czyli przy turbince to byłby miodzi bo mniejsza lub nawt zerowa turbo dziura, wlot na masce tak jak w subaru chłodziłby odrazu coolera).dzidzia24 pisze:Witam jestem nowy ale już od długiego czasu śledzę forum,mam teraz problem ponieważ przeróbki domowymi sposobami już mi się kończą i trzeba się posunąć trochę dalej.Już po kupnie auta(3 lata temu) silnik charakteryzował się extra dynamiką i stanem ale żeby było lepiej doszedł min. dolot KN,całkowity przelot kwas 2 cale,grzybek z 1.6tdi(obrócony i wogle bez podkładki
)seryjna turbinka może ktoś nie uwieży ale po podkręceniu dmucha 2b
.Golfik zapier... nieżle mimo iż nie mam incka lekko ponad 8s do 100(kiedyś 17s 1/4m na vag treffen koo Ostrowii Mazowieckiej bez niektórych przeróbek)Niedawno dałem baty na kresce dla starszego MONDEO ST
niby ok 200koni, oraz dla nowego hyundaia 2,7b automat nie mówiąc o innych typu 2.0gti 115kM czy audi a3 1.8 125kM.
No ale trzeba iść dalej i teraz proszę o rady fachowców planuję wymianę turba na większą ( jaką dało by rade bez większych przeróbekpodpasować) zamówilem nielichy intercooler( ale przyjedzie dopiero w grudniu)chcę przerobić pompę( znów pytanie na 10mm czy 11mm-ok jakie koszty)no i wtryski pod taką pompę wydadzą seryjne czy nie jeśli nie to jakie by podpasowały(nie wiem czy jest sens ale mogę kupić z nowymi końcówkami ustawione na 155bar.Z góry dzięki za konkretne podpowiedzi obiecuje
gdzieś na spotach.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości