Kopci siwym dymkiem normalne?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Kopci siwym dymkiem normalne?

Post autor: czajaa22 » ndz paź 28, 2007 23:36

witam nie wiem czy to tutaj ten temat ale od jakiegos czasu zauwazylem ze bardziej mi kopci szarym dymkiem przy wiekszym obciazeniu, zmienianiu biegów czasami ,dawniej tak nie kopcil jakies sugestie poprosze , co jest nie tak? Silnik tdi AHF rok99.Pozdro i dziekas


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » śr paź 31, 2007 01:30

Obrazek <- http://www.motoarena.pl/turbosprezarki/ ... tyka_d.jpg
mam nadzieje że ta tabela doprowadzi cie do usterki.
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 01:33 przez Karlos87, łącznie zmieniany 2 razy.


Lubię gdy murzyn bije w kokos

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 31, 2007 01:39

a moze olej łyka ?? sprawdzałeś czy ni ubywa na bagnecie ??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 08:45

Jak kopci przy zmienianiu biegow oraz przy duzym obciazeniu to raczej przyjrzal bym sie cisnieniu sprezania, uszczelniaczom zaworowym.
Mozesz tez zajrzec na kat wtrysku (a raczej na to jaki max. przyspieszony moze ustawic pompa), zalezy czy dym jest olejowy czy paliwowy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » sob lis 03, 2007 22:18

kurde koledzy ja tu nie kumam o co chodzi sam tego napewno nie zrobie ale czy moze to do czegos doprowadzic albo sie pogorszyc? Jak sprawdzic czy to paliwowy czy olejowy?
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 22:20 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob lis 03, 2007 22:27

Zmierz cisnienie sprezania, w TDI bardzo ciezko jest odroznic czy to dym paliwowy czy olejowy (wlasnie przerabiam ten temat, gadalem w wieloma madrymi glowami i nikt jednoznacznie nie potrafi stwierdzic czy to dym olejowy czy paliwowy). W poniedzialek podmienie wtryski, jesli to nie pomoze to zrzucam glowice i jak bedzie trzeba tloki.

Tutaj masz moj temat dotyczacy mojego problemu dymienia:
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?p=34642

Kontroluj stan oleju, podepnij sie pod VAGa zeby zobaczyc jaki jest kat wtrysku i we. bledy, jesli tam jest wszystko ok to moim zdaniem pierscienie badz uszczelniacze, ja na poczatku zmienialem uszczelniacze u siebie.

Jak uszczelniacze to powinien rano dymic zaraz po odpaleniu na niebiesko, jesli tego nie ma to ja stawiam na pierscienie, zobacz czy sa przedmuchy na wlewie oleju i na bagnecie.

Powodzenia :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

macias 130
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 28, 2007 22:23
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: macias 130 » sob lis 03, 2007 23:24

Witam. Podłacze sie pod temat, u mnie kopci przy wiekszym obciazeniu ( w luterku wstecznym widze dymek w swiatłach samochodu jadacego za mna), bierze olej jakies 2 setki na 1000km no i wiem ze czeka mnie regeneracja turbiny,a moze to jeszcze cos innego??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lis 04, 2007 01:45

No wlasnie przyjrzyj sie jeszcze turbinie, odkrec dolny waz od IC i zobacz ile oleju wyleci.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz lis 04, 2007 12:44

Panowie moze lepiej to zostawic mechanikowi bo ja jestem w anglii i nei mam takich mozliwosci ze sprawdzeniem wszystkiego bo tu sie cenia moze niedlugo kupie interfejs i wtedy wszystko posprawdzam.Olej mi tez troszke bierze bo troche na bagneci ubylo tak jak mowisz moga to byc pierscienie samochod juz ma sporo kilometrow mianowicie ponad 200tys silnik chodzi bez zednych problemow i mam nadzieje ze to nie jest powazny problem?. Pod vaga sie podpinalem jakis rok temu i nie bylo zadnych problemow.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 12:46 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lis 04, 2007 12:50

czajaa22 pisze:Olej mi tez troszke bierze bo troche na bagneci ubylo tak jak mowisz moga to byc pierscienie samochod juz ma sporo kilometrow mianowicie ponad 200tys silnik chodzi bez zednych problemow i mam nadzieje ze to nie jest powazny problem?.
troszkę to ile ? jak na 10tyś km 1-1,5l. to nie pierścienie
przy dość znacznie zużytych pierścieniach to wciąga oleju 1l./100km :)
to mogą być uszczelniacze zaworów bądź też turbina albo jedno i drugie
200tyś km to żaden przebieg ;-)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lis 04, 2007 13:09

U mnie jak na razie wciagnal 300ml na 2000km, i podejrzewam pierscienie bo uszczelniacze wymienione, turbo tez odpada.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz lis 04, 2007 15:30

nie n oto tyle to mi nie wciaga na bank bo to duzo 1l/100km wiec odpada wiec co turbina luba jak mowisz uszczelniacze zaworow jak to sprawdzic czy to powazna usterka czy jeszce mozna spokojnei jezdzic bo nie bede jechal specjalnei do polski jesli to nic az tak powaznego?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lis 05, 2007 05:15

czajaa22 pisze:uszczelniacze zaworow jak to sprawdzic czy to powazna usterka czy jeszce mozna spokojnei jezdzic bo nie bede jechal specjalnei do polski jesli to nic az tak powaznego?
uszczelniacze zaworów to nie jest to coś poważnego, można jeździć
z tym, sprawdzaj co parę dni jak robisz sporo km stan oleju i w razie
potrzeby dolewaj,
na pocieszenie: na pewno nie jesteś jedyny któremu wciąga deczko oleju ;-)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn lis 05, 2007 20:37

Spoko ciesze sie heeh tutaj nie mam czasu na naprawe wiec poczekam az bede w Polsce a jeszcze powiesz mi jak sprawdzic turbine, bo moze to ona a nie te uszczelniacze i jaki jest koszt takiej naprawy?
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 20:38 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości