Strona 1 z 1
ustawienie rozrządu
: sob paź 27, 2007 21:20
autor: leń
Pomóżcie kupiłem vw passata 1.9 TDI 115KM 1999r. UBYWAŁO MU PŁYNU Z CHŁODNICY więc zaprowadziłem go do mechanika
okazało się że była popękana głowica więc kupiłem drugą załorzył mi ją po tym remoncie zrobił się mulasty i na czrno kopcił na koniec stanoł mi na skrzyrzowaniu po scholowaniu odpaliłem go i strasznie nie równo pracuje i na siwo kopci ściągnełem elektronika stwierdził że zapłon jest poza zakresem i to nie jego działka . Rozebrałem sam cały przód aby się dostać do rozrządu
ustawiłem koło pasowe pasowe od wału korbowego na znaki .Góre od wału rozrządu równierz na znaki i go odpaliłem nic to nie zmieniło . Niewiem co mam dalej robić czkam na pomoc
[ Dodano: 27 Paź 2007 21:20 ]
: ndz paź 28, 2007 09:42
autor: inspire
moze byc zmieniony statyczny poczatek tloczenia jesli ktos pokopal rozrzad, jesli tak jest to musisz miec indykator z czujnikiem zegarowym oraz dosiwadczenie w vagowaniu. mysle ze musisz znalezc dobry warsztat. poszukaj na rozrzadzie czy nie masz sladow flamastra, jesli sa to potwierdza to co napisalem powyzej
: ndz paź 28, 2007 09:52
autor: tberent
słuchaj kolegoi. ja u siebie nie mam elektroniki ale na znakach sie znam.
ustawiłem wszystko ok, znak wszedzie a tu lipa. nie chciał zagadac. zagadał raz ale to tak nie równo ze myslałem ze kupiłem kolejna pompe ze złomu. .okazało sie zew na pompie musiałem przesunać koło o 3 zeby !!!
ni w
nie pasował kołek do początku tłoczenia !!!
oczywiścuie zanim go odpaliłem to z 2 razy zrobilem 360 wałem zeby pożniej nie jechac na złom z alu
pozdro
: ndz paź 28, 2007 10:05
autor: leń
Dziękuje za odpowiedz nie tylko widać ślady flamastra ale przy zmienianiu głowicy przez mechanika zmasakrował koło pasowe wałka rozrządu którego nie zauwarzyłem podczas zrucenia osłony paska rozrządu . Nie jestem wybitnym mechanikiem w z tymi silnikami nie miałem doczynienia ale sam to bym dużo lepiej powymieniał niż ten mechanik.Mam jedno pytanie czy napinacz paska rozrządu jest jedno razowy i jaki koszt jego jest.
: ndz paź 28, 2007 20:34
autor: inspire
napinacz jest hydrauliczny i wymienia sie go co 90tys w tym modelu
tu mój kolega ładnie to opisał:
http://66.102.9.104/search?q=cache:BxWo ... lr=lang_pl
: ndz paź 28, 2007 21:11
autor: jaszczur
: pn paź 29, 2007 22:08
autor: leń
"Dziękuje" wam koledzy za zainteresowanie się moim problemem nie spodziewałem się
że to odbije się takim zainteresowaniem moją sprawą.Jak widzę razem z wami można góry przenosić szczególne podziękowanie dla "jaszczura" gdy będe przejeżdrzał przez Opole chciał bym sie z tobą spotkać i ci podziękować .Jest już późno na telefon chętnie bym ci podziękował przez telefon. Jak już wspomniałem dziś za późno żeby coś tam podłubać w warsztacie.Mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie chociaż wcześniej ustawiałem na tych znakach tak samo jak jest opisane na tym schemacie i dalej nie równo mi pracował i kopcił siwym dymem.Ale jutro jeszcze raz od początku to sprawdzę według twego schematu może coś akurat przeoczyłem."Dzięk"i i jeszcze raz "Dzieki"
http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/pu ... es/pub.gif
: pn paź 29, 2007 22:11
autor: jaszczur
leń, nie ma problemu