ustawienie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

leń
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:00
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

ustawienie rozrządu

Post autor: leń » sob paź 27, 2007 21:20

Pomóżcie kupiłem vw passata 1.9 TDI 115KM 1999r. UBYWAŁO MU PŁYNU Z CHŁODNICY więc zaprowadziłem go do mechanika
okazało się że była popękana głowica więc kupiłem drugą załorzył mi ją po tym remoncie zrobił się mulasty i na czrno kopcił na koniec stanoł mi na skrzyrzowaniu po scholowaniu odpaliłem go i strasznie nie równo pracuje i na siwo kopci ściągnełem elektronika stwierdził że zapłon jest poza zakresem i to nie jego działka . Rozebrałem sam cały przód aby się dostać do rozrządu
ustawiłem koło pasowe pasowe od wału korbowego na znaki .Góre od wału rozrządu równierz na znaki i go odpaliłem nic to nie zmieniło . Niewiem co mam dalej robić czkam na pomoc
[ Dodano: 27 Paź 2007 21:20 ]
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 22:12 przez leń, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » ndz paź 28, 2007 09:42

moze byc zmieniony statyczny poczatek tloczenia jesli ktos pokopal rozrzad, jesli tak jest to musisz miec indykator z czujnikiem zegarowym oraz dosiwadczenie w vagowaniu. mysle ze musisz znalezc dobry warsztat. poszukaj na rozrzadzie czy nie masz sladow flamastra, jesli sa to potwierdza to co napisalem powyzej
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 09:45 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz paź 28, 2007 09:52

słuchaj kolegoi. ja u siebie nie mam elektroniki ale na znakach sie znam.
ustawiłem wszystko ok, znak wszedzie a tu lipa. nie chciał zagadac. zagadał raz ale to tak nie równo ze myslałem ze kupiłem kolejna pompe ze złomu. .okazało sie zew na pompie musiałem przesunać koło o 3 zeby !!!
ni w :ass: nie pasował kołek do początku tłoczenia !!!
oczywiścuie zanim go odpaliłem to z 2 razy zrobilem 360 wałem zeby pożniej nie jechac na złom z alu :helm:
pozdro
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:42 przez tberent, łącznie zmieniany 1 raz.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

leń
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:00
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: leń » ndz paź 28, 2007 10:05

Dziękuje za odpowiedz nie tylko widać ślady flamastra ale przy zmienianiu głowicy przez mechanika zmasakrował koło pasowe wałka rozrządu którego nie zauwarzyłem podczas zrucenia osłony paska rozrządu . Nie jestem wybitnym mechanikiem w z tymi silnikami nie miałem doczynienia ale sam to bym dużo lepiej powymieniał niż ten mechanik.Mam jedno pytanie czy napinacz paska rozrządu jest jedno razowy i jaki koszt jego jest.



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » ndz paź 28, 2007 20:34

napinacz jest hydrauliczny i wymienia sie go co 90tys w tym modelu
tu mój kolega ładnie to opisał:
http://66.102.9.104/search?q=cache:BxWo ... lr=lang_pl
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 20:58 przez inspire, łącznie zmieniany 1 raz.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz paź 28, 2007 21:11

leń, 045109479B napinacz paska cena ok 180 zł a tu masz dla pomocy co nie co :bajer: :dol:


Obrazek



leń
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 27, 2007 21:00
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: leń » pn paź 29, 2007 22:08

"Dziękuje" wam koledzy za zainteresowanie się moim problemem nie spodziewałem się
że to odbije się takim zainteresowaniem moją sprawą.Jak widzę razem z wami można góry przenosić szczególne podziękowanie dla "jaszczura" gdy będe przejeżdrzał przez Opole chciał bym sie z tobą spotkać i ci podziękować .Jest już późno na telefon chętnie bym ci podziękował przez telefon. Jak już wspomniałem dziś za późno żeby coś tam podłubać w warsztacie.Mam nadzieję że coś mi z tego wyjdzie chociaż wcześniej ustawiałem na tych znakach tak samo jak jest opisane na tym schemacie i dalej nie równo mi pracował i kopcił siwym dymem.Ale jutro jeszcze raz od początku to sprawdzę według twego schematu może coś akurat przeoczyłem."Dzięk"i i jeszcze raz "Dzieki"http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/pu ... es/pub.gif
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 22:10 przez leń, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn paź 29, 2007 22:11

leń, nie ma problemu :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości