Strona 1 z 1

zmienić kąt wtrysku przy wtryskach z AFN ?

: sob paź 27, 2007 00:26
autor: maluch
witam koledzy mam takie pytanie założylem do mojego passata 1.9 tdi 1 z wtryski z AFN i mam pytanie czy ustawić kat i dawke taką jak dla 1z ? czyli kąt 49 . 51 a dawke około 4 / czy zmienić coś w ustawieniach przytych wtryskiwaczach dodam że nie zależy mi na tym żeby auto miało kopa tylko żeby mało paliło zgóry dzięki i POZDRAWIAM

: sob paź 27, 2007 09:28
autor: cowboy
obowiazkowo kat na 51..

możliwe że po założeniu większych wtrysku się opóźnił - u mnie tak było jak założyłem wydajniejsze wtryski
maluch pisze:nie zależy mi na tym żeby auto miało kopa tylko żeby mało paliło
no własnie a będzie miało wiekszego kopa..i może nieznacznie mniej palic :)

: sob paź 27, 2007 10:22
autor: jaro4444
cowboy pisze:możliwe że po założeniu większych wtrysku się opóźnił - u mnie tak było jak założyłem wydajniejsze wtryski
Cowboy opóźnił się bo masz ciśnienie otwarcia teraz 220/300 bar a nie dlatego, że są większe końcówki. Pompa musi więcej wtłoczyć paliwa by wytworzyć wyższe ciśnienie i się wtrysk otworzył. U brata w Passacie B4 AFN po założeniu 216 na ciśnienie 220/300 bar wtrysk opóźnił się o 2 stopnie względem serii.

Co do spalania potwierdzam - seryjne turbo, pompa 10, seryjny dolot i wylot, wtryski z nowymi końcówkami na wyższe ciśnienie, moc osiągnięta + 19 KM względem serii po zmianach w programie, spalanie mniejsze o ok 0,5 l/100 km przy normalnej jeździe.

: sob paź 27, 2007 12:43
autor: cowboy
jaro4444 pisze:U brata w Passacie B4 AFN po założeniu 216 na ciśnienie 220/300 bar wtrysk opóźnił się o 2 stopnie względem serii.
u mnie opoźnił się z 49-51 na 29-31 o 20 jednostek w basic setting kanał 000, nie mam pojęcia jak to się przekłada na stopnie...