zmienić kąt wtrysku przy wtryskach z AFN ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

zmienić kąt wtrysku przy wtryskach z AFN ?

Post autor: maluch » sob paź 27, 2007 00:26

witam koledzy mam takie pytanie założylem do mojego passata 1.9 tdi 1 z wtryski z AFN i mam pytanie czy ustawić kat i dawke taką jak dla 1z ? czyli kąt 49 . 51 a dawke około 4 / czy zmienić coś w ustawieniach przytych wtryskiwaczach dodam że nie zależy mi na tym żeby auto miało kopa tylko żeby mało paliło zgóry dzięki i POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob paź 27, 2007 09:28

obowiazkowo kat na 51..

możliwe że po założeniu większych wtrysku się opóźnił - u mnie tak było jak założyłem wydajniejsze wtryski
maluch pisze:nie zależy mi na tym żeby auto miało kopa tylko żeby mało paliło
no własnie a będzie miało wiekszego kopa..i może nieznacznie mniej palic :)



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob paź 27, 2007 10:22

cowboy pisze:możliwe że po założeniu większych wtrysku się opóźnił - u mnie tak było jak założyłem wydajniejsze wtryski
Cowboy opóźnił się bo masz ciśnienie otwarcia teraz 220/300 bar a nie dlatego, że są większe końcówki. Pompa musi więcej wtłoczyć paliwa by wytworzyć wyższe ciśnienie i się wtrysk otworzył. U brata w Passacie B4 AFN po założeniu 216 na ciśnienie 220/300 bar wtrysk opóźnił się o 2 stopnie względem serii.

Co do spalania potwierdzam - seryjne turbo, pompa 10, seryjny dolot i wylot, wtryski z nowymi końcówkami na wyższe ciśnienie, moc osiągnięta + 19 KM względem serii po zmianach w programie, spalanie mniejsze o ok 0,5 l/100 km przy normalnej jeździe.
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 10:25 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob paź 27, 2007 12:43

jaro4444 pisze:U brata w Passacie B4 AFN po założeniu 216 na ciśnienie 220/300 bar wtrysk opóźnił się o 2 stopnie względem serii.
u mnie opoźnił się z 49-51 na 29-31 o 20 jednostek w basic setting kanał 000, nie mam pojęcia jak to się przekłada na stopnie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości