Strona 1 z 1

Jaki to silnik, wymiana bloku

: pt paź 26, 2007 22:48
autor: Grzegorzxxx
Witam, niedawno zakupilem Golfa IV zagranica,mial to byc super zakup poniewaz mial lekko przygieta maske i peknieta lape silnika.Niestety przy okazji tego ze stal bardzo dlugo a akumulator byl wylany zrzarlo nr silnika:( i nie moge rozpoznac jaki to byl model . Czy ktos sie wie moze co to moze byc?Golf IV rok 2000 maj, silnik 1.9 TDI 90 KM climatronik. Drugi problem to okazalo sie ze nie tylko lapa sterzelila ale i blok silnika i tu masakra, potrzebuje zakupic takowy do mojego autka jest pelno ale do 110 KM i tez 101, czy bedzie on pasowal do 90KM??? Juz mam dosyc wiec szukam rady u znawcow tych samochodow na tym forum:)licze na was wszelkie inforacje mile widziane. Bo moze ktos ma taka wersje.pozdrawiam!

: pt paź 26, 2007 22:59
autor: kawka1233
Z tego co wiem, to typ pojazdu i wszelkie dane na jego temat można wyczytać z nr nadwozia, idź do serwisu VW daj im nr nadwozia to Ci powiedzą wszystko o aucie i nie ma znaczenia skd auto jest, czy z zagranicy czy z polski,
pozdr

Re: WItam wszystkich i odrazu prosze o pomoc

: pt paź 26, 2007 23:19
autor: matikdalik
Grzegorzxxx pisze:Witam, niedawno zakupilem Golfa IV zagranica,mial to byc super zakup poniewaz mial lekko przygieta maske i peknieta lape silnika.Niestety przy okazji tego ze stal bardzo dlugo a akumulator byl wylany zrzarlo nr silnika:( i nie moge rozpoznac jaki to byl model .
W bagażniku pod dywanikami powinna być wlepka na której jest między innymi oznaczenie oryginalnie zamontowanego silnika.
maciek

: pt paź 26, 2007 23:41
autor: greg
Grzegorzxxx, tak jak napisał matikdalik, - w bagażniku na podłodze masz prostokątna wlepę - tam napisany kod literowy silnika - jak nie to masz taka samą wlepkę w książce serwisowej.
Teraz co do bloku - - zakładając że masz 90KM to silnik w 2000roku miał oznaczenie AGR ( blok zamienny z AHF -110KM). Jesli masz ALH to nie jest zamienny (nie wiem czemu)

: sob paź 27, 2007 00:56
autor: tjwasiak
Tak naprawdę to praktycznie dowolny blok TDI pasuje... Oczywiście najwygodniej brać to samo, ale przecież są tacy co na dół PD zakładają głowice VP.

Re: WItam wszystkich i odrazu prosze o pomoc

: sob paź 27, 2007 01:49
autor: Radovan
Grzegorzxxx pisze:Witam, niedawno zakupilem Golfa IV zagranica,mial to byc super zakup poniewaz mial lekko przygieta maske i peknieta lape silnika.Niestety przy okazji tego ze stal bardzo dlugo a akumulator byl wylany zrzarlo nr silnika:( i nie moge rozpoznac jaki to byl model . Czy ktos sie wie moze co to moze byc?Golf IV rok 2000 maj, silnik 1.9 TDI 90 KM climatronik.
hmm, z tego co widzialem w swoim aucie pod maska, to oznaczenie silnika jest naklejone na kielichu amortyzatora, a to jest dosyc daleko od akumulatora :chytry: , wiec jak ci akumulator wylal to musial zalac pol komory silnika, a wg mnie to malo prawdopodobne...,
co do oznaczenia silnika, to tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=ajm znajdziesz cos o silnikach, a jak nie to tutaj na pewno:

http://www.doppel-wobber.de/

silnik

: pn paź 29, 2007 22:46
autor: Grzegorzxxx
Ok dzięki wszystko bylo pomocne najpierw sprawdzilem po numerze nadwozia w ETCE i okazalo sie ze jest to AGR , ale najlepsze ze na obudowie paska rorządu tez byl nr wiec na 100%Jest to AGR ,teraz musze cos wykombinowac zeby znalezc taki silnik z malym przebiegiem i w miare za rozsadna cene. Gdyby ktos mial namiary na pewne silniki do VW prosze o informacje np. sprowadzane z angli lub niemiec:)