Katalizator czy kierownica turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Katalizator czy kierownica turbiny

Post autor: pawelh » pn paź 22, 2007 21:42

Od pewnego czasu jestem właścicielem Golfika i zaraz po zakupie naprawiano mi rurę wydechową tzn. rura katalizatora była przepalona więc wycieli mi ją i wstawili nową. Od tego momentu tak mi się wydaje po przekroczeniu 3000 obr auto wchodzi w tryb awaryjny i auto traci moc.Po ponownym uruchomieni jest oki ale tylko do ponad 3000 obr. Komp pokazuje mi błąd przeładowania turbiny(17965). Zastanawiam się czy przy wspawywaniu nowej rury w katalizator zagłęboko jej nie osadzili? Ponieważ może to powodować przypychanie katalizatora ,a zarazem przekroczenie ciśnienia doładowania????
Co o tym myślicie????
A może to zapieczona kierownica Turbiny?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 22, 2007 21:58

raczej watpilwa sprawa z tym katem bo wtedy zawor by wysterowal kierownicami tak by spaliny omijaly wirnik, chyba ze masz zator w wydechu to moze Ci cisnienie rosnac ale w wydechu :)

wg mnie to moze byc cos ze sterowaniem turbiny lub z kierownicami


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » pn paź 22, 2007 22:08

Adamm pisze:raczej watpilwa sprawa z tym katem bo wtedy zawor by wysterowal kierownicami tak by spaliny omijaly wirnik, chyba ze masz zator w wydechu to moze Ci cisnienie rosnac ale w wydechu :)

wg mnie to moze byc cos ze sterowaniem turbiny lub z kierownicami
Tylko że Ci wachowcy tą rurę wepchneli na jakieś może 2 cm w katalizator????
Dlatego się zastanawiam czy to nie powoduje zawirowań spalin a zarazem wzrost ciśnienia w układzie wydechowym????



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn paź 22, 2007 22:57

przeladowanie turbiny nie bierze sie z wydechu tylko z zatartych kierownic


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn paź 22, 2007 23:29

Zobacz kolego czy masz za duze czy za male cisnienie....
Za male to moze byc przytkany wydech albo lezace podcisnienia.
Za duze to raczej kierownice lub zapieczony mieszek...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości