jak zaślepić zawór odprowadzający cisnienie z T2 w SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

jak zaślepić zawór odprowadzający cisnienie z T2 w SB

Post autor: -pawlo111 » pt paź 19, 2007 18:11

W kolektorze ssącym jest drugi zawór, który nadmiar ciśnienia powyżej 0,3 bar odprowadza przed stronę ssącą turbo. Jak i czym ten zawór zaślepić??? bo beztego to bez sensu krecic Turbine i dawke na pompie...
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 11:58 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 3 razy.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pt paź 19, 2007 20:29

zawór bezpieczeństwa odkręć śrubkę wyjmij sprężynkę włóż kawałek śrubki imbus i zakręć do końca
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 20:29 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 20, 2007 08:38

kolego -pawlo111, ile razy mozna ci powtarzac zebys uzywal wyszukiwarki?

przez takie pytania jak Twoje robi sie straszny burdel na forum. Jak ktos bedzie chcial kiedys cos znalezc o zaworze bezpieczenstwa to wyskoczy milion tematow takich jak ten...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53387
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98867
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91608
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1061836
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 63418495e3
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... 7f5813b70d

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 08:40 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob paź 20, 2007 11:56

Mnie się zapiekła śruba w tym zaworze, więc wymontowałem go w całości, od wewnątrz wcisnąłem korek o średniego pojemnika WD-40 (pasuje idealnie a ciśnienie jeszcze go dopycha), i zamontowałem zawór z powrotem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt paź 23, 2007 20:54

czyli tak: zawór to ten Obrazek

a ja mam go odkrecic i włozyc tam cos. A nie ma jakiegos niebezpieczenstwa ze wpadnie tam do srodka ? jest potem mozliwosc wyciagnięcia tego???

Imbus, sruba, czy nakretka z wd40??? i potem zakrecic i ma byc?

Pytam powaznie bo jutro chce silnik wrzucac


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt paź 23, 2007 20:58

odkrec ta srube i zobacz co tam jest...
tam jest sprezynka, wkladasz cokolwiek co ci tam podpasuje zeby mocniej dociskalo ta sprezynke, zakrecasz na amen

ps. ta odpowiedz miales w tych tematach ktore podalem wyzej, wystarczylo laskawie przeczytac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt paź 23, 2007 21:05

aha spox czyli cos takiego zeby mialo podobno srednice do tego otwora. Wrzucam i to bedzie dociskalo sprężynke a ja dokrecam te srube na koniec oryginalna i ma byc


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt paź 23, 2007 21:29

tak jest


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 26, 2007 14:24

no i jest problem bo śruba zaślepiająca się nie chce odkręcić a wejście na płaski śrubokręt sie deczko... obrobiło. Idzie tylko troszkę a potem stop


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 26, 2007 14:37

Miałem tak samo, jak penetrator nie pomoże do wrzuć tam korka jak pisałem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 26, 2007 15:22

psyknolem wd40. A jak sie nie odkreci to da sie sciagnąć całość? jakieś mocowania??

[ Dodano: 26 Paź 2007 15:23 ]
hej a ten korek to takiej wielkosci jak srednica otwora??? no i rzecz jasna korek twoj wyladował pod spręzynka?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 26, 2007 17:07

Zawór masz przymocowany do kolektora przy pomocy stalowej obejmy skręcanej na śrubę (chyba 10tka). Odkręcasz obejmę i zdejmujesz zawór, prosta robota.

Jak zdejmiesz zawór to po prostu wciskasz korek od średniej butelki WD-40 (chyba 200 ml) tak żeby dno korka najpierw weszło w zawór, potem wszystko skręcasz i po sprawie.
Ostatnio zmieniony pt paź 26, 2007 17:09 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 26, 2007 17:15

sa 100 i 200ml

a co ze sprężynką?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt paź 26, 2007 17:20

To na 90% pojemnik 200 ml (średnica korka jak na moje oko ze 4 cm), korek wkładasz od spodu zaworu i od góry(tam gdzie śruba) nie musisz już nic grzebać, żadna sprężynka cię wtedy nie obchodzi.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości