Strona 1 z 1
Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu
: pt paź 19, 2007 10:38
autor: magkub
Wie ktoś może jaki jest koszt wymiany paska rozrządu w VW Passat B51 .9 TDI z 1997 roku. Słyszałem opinię, że aby wymienić pasek trzeba zciągać chłodnicę.
Prawda to czy nie. Czy to prawda że koszt to około 1500 zł.
proszę o podpowiedź.
: pt paź 19, 2007 11:52
autor: Marioo
wiesz co chlodnice sciaga sie po to zeby byl latwiejszy dostep. Znajomy mechanik tak samo robil w adu A4 jest tam ten sam silnik i tak samo ustawiony. ale taki koszt to chyba troche przesadzony. w serwisie moze tyle kosztowac.
: pt paź 19, 2007 16:49
autor: misiek
o ile pamietam to gość o nicku SoftRM z grupy opolskiej mówił mi że za częsci dał 700 zł a robocizna to już inny temat i cena zależy od warsztatu ale myslę ze 250 - 350 zł to max.
najlepiej udeż do niego bezpośrednio i sie dowiedz
: pt paź 19, 2007 22:06
autor: toomii
u mnie cena czesci 530zl, robocizna 250. ale oczywiscie rozne rejony kraju i rozne ceny.
: sob paź 20, 2007 11:02
autor: BaDBoY §148 KK
Robiłem rozrząd w zeszły weekend... części ~550 /w tym dodatkowo filtr paliwa i oleju/ robocizna 250zł. 40km od W-wy
: sob paź 20, 2007 12:27
autor: Mariusz D.
Kolego, casły zestaw rozrządu z SKF u mnie w hurtowni to około 320 zł , mogę Ci takie coś kupić i wysłać jeśli byś chciał, tylko musialbym mieć dokładne dane silnika.
Pozdrawiam
[ Dodano: Sob Paź 20, 2007 12:38 ]
Albo taki zestaw pasek Gates 81 zł, napinacz SKF 140 zł, rolka SKF 102 zł razem 323 zł.
Jak bys był zainteresowany chętnie Ci pomogę.
: sob paź 20, 2007 22:21
autor: magkub
A tą chłodnice to też trzeba zwalać aby wymienić ten cholerny pasek?
: sob paź 20, 2007 22:36
autor: Marioo
Moze nie trzeba, ale mysle ze latwiej jest to wszystko rozkrecic niz bawic sie od gory. aha co do chlodnic to tak jak pisalem jak widzialem w audi a4 wymiane to zdjeli chlodnice wody calkowicie a klimy nie odpinali zeby nie rozszczelnic, zostala na przewodach. zajelo im to z 5 godzin wiekszosc robili we 2. pozdrawiam
: ndz paź 21, 2007 23:27
autor: Rytlo
Ja w sobote robilem u siebie w tdi 1z. Z tego co wiem to jest ten sam napinacz i pasek. Za rolke (INA), napinacz (INA) i pasek (GETS czy jak to sie tam pisze) zaplacilem 230zl w sklepie a wymienilem sam z pomoca ojca (tzn ojciec z moja pomoca:) ale w golfie chlodnicy nie dotykalismy, ale jak ojciec robil w passacie to zdejmowal
: śr paź 24, 2007 09:55
autor: magkub
A który zestaw lepszy INA czy SKF chodzi mi o to który jest mniej awaryjny cena nie wchodzi w grę.
: śr paź 24, 2007 13:03
autor: DaroS
Na rownym poziomie. INA szla na pierwszy strzal i wiele czesci w naszych VW ma ta nazwe.
: śr paź 24, 2007 14:15
autor: voss
sowizdrzal pisze:A tą chłodnice to też trzeba zwalać aby wymienić ten cholerny pasek?
nie trzeba i sie nie robi
odkrecaz zdezak przedni
przestawiasz przedni pass, loncznie z chlodnicami, w pozycje servisowa
robisz rozrzad
cala operacja w passacie ( w audi a4 tak samo bo to identyczne rozwiazanie) to ~3-3,5h