Schemat alternatora - diesel z wyjściem na obrotomierz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Schemat alternatora - diesel z wyjściem na obrotomierz

Post autor: euglen » czw paź 18, 2007 23:03

Witam. Poszukuję schematu alternatora - diesel z wyjściem na obrotomierz. Będę wdzięczny za pomoc :D



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pt paź 19, 2007 10:27

euglen, temat był wałkowany juz chyba 1000 razy, użyj wyszukiwania :bigok: co do podłaczenia to potrzebujesz na altku tylko kabelka W i po wszystkim :bigok:


www.jettaclub.pl

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt paź 19, 2007 11:02

wpinasz się z przewodem przed jedną z diod prostowniczych i po wszystkim :)


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt paź 19, 2007 11:39

Trochim, racja


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pt paź 19, 2007 14:04

Panowie, ale ja nie pytałem jak podłączyć obrotomierz, bo nie o to mi chodzi... Chodzi mi o schemat alternatora... :D



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt paź 19, 2007 21:09

euglen, a co chcesz osiągnąć tym schematem ?? Mogę ci pomóc w tej sprawie, ale schematu nie mam, ale za to zasadę działania, podłączenia znam na wylot, zwłaszcza alternatora firmy BOSCH :grin:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob gru 12, 2009 15:02

Witam

Odgrzeję temat.. W silniku benzynowym na alternatorze mam trzy złącza. Wyjście prądowe, wyjście z sygnałem obrotów (chyba) do którego jest podłączony niebieski kabelek, i jakieś B+. To wyjście od obrotów jest obok prądowego, dobrze wogóle mówię, że to jest od obrotów? Jeśli tak to jaki tam jest sygnał? Ile impulsów na obrót silnika? Chce na podstawie sygnału z alternatora zrobić obrotomierz..


Obrazek

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » ndz gru 13, 2009 16:53

w silniku benzynowym obrotomierz podłączony jest do cewki zapłonowej, w starszych tak było. a te wyjścia co masz ty w altku to masz jedno na kontrolke ładowania a drugie to jest chyba prąd wzbudzenia a trzecie najgrubszy kabel to poprostu to co altek wykreci przez regulato 14,4V. niech mnie ktos poprawi jak sie myle.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości