Strona 1 z 2

3100 obr i koniec......

: czw paź 11, 2007 15:06
autor: Tomek
mam problem nie wiem juz co robic sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało(dziekuje za rade od forumowiczow)
, pozatym cyka i słychac ze działa....a objawia sie to tak 3100 obrotow i brakuje mocy, ale tylko na 4 i 5 biegu dlatego tez wiecej niz 150 nie chce jechac, nie mam dostepu do kompa wiec nie wiem co robić moze ktos z was mial podobny problem, co to mogło by byc bo raczej turbina nie jest temu winna skoro na pozostałych biegach jest ok, a auto mimo 240 tysi przebiegu oleju nie wezmie ani grama...........

: czw paź 11, 2007 15:10
autor: gOOzOl
wezyk pod podszybiem sprawdzales? :chytry: wchodzi sobie taki czarny w plastik w okolicy filtra kabinowego.sciagnij plastik i zobacz w jakim to jest stanie, popraw mocowanie itp. u mnie to byl problem.

: czw paź 11, 2007 15:11
autor: damcio151
szczelność wężyków sprawdzałeś :?: nawet tego pod podszybiem od MAP sensora :?:

[ Dodano: Czw Paź 11, 2007 15:12 ]
gOOzOl :pub:

: czw paź 11, 2007 16:24
autor: gOOzOl
haha :bigok: to trzeba sie dogadac gdzie jesczze napiszemy to samo :pub:

: czw paź 11, 2007 19:19
autor: Tomek
czy to jest ten cieniutki co wychodzi z kolanka kolektora ssacego/powrotu od IC???

: czw paź 11, 2007 21:33
autor: arturo
Fpower pisze:czy to jest ten cieniutki co wychodzi z kolanka kolektora ssacego/powrotu od IC???
TEN i idzie do MAP sensora (czujnika ciśnienia jakby kto nie wiedział) :grin:

: pt paź 12, 2007 19:53
autor: Tomek
no panowie problem chyba lezy gdzieindziej wężyk jest ok dzieki za info

: pt paź 12, 2007 19:57
autor: damcio151
więc zobacz tutaj jak sprawdzić przepływomierz za pomocą diody ..... musisz mieć zaślepione EGR

: pt paź 12, 2007 20:12
autor: Tomek
ja juz sam nie wiem chyba przełozyc by bylo łatwie jprzepływke od sprawnego.....

ktorys z uzytkownikow forum mial podobny problem tylkooze wiechnal mi sie komp i tego ssamego tematu nie moge juz znalezc, tam bylo cos o szczelnosci orurowania IC a objawy były identyczne, dzis sprawdzilem orurowanie icka i wszystko pozaciskałem od nowa nic nie popękane....nic to nie dało......ciekawe jest ze jeszcze na trzecim biegu kreci sie wyzej niz 3100 a na 4 tym to juz kres mozliwości dlaczego??

: pt paź 12, 2007 22:48
autor: damcio151
Fpower pisze:ja juz sam nie wiem chyba przełozyc by bylo łatwie jprzepływke od sprawnego.....
jak masz skąd przełożyć to jasne ....... ale wpiąć diodę też nie jest trudno :P
Fpower pisze:ktorys z uzytkownikow forum mial podobny problem tylkooze wiechnal mi sie komp i tego ssamego tematu nie moge juz znalezc, tam bylo cos o szczelnosci orurowania IC a objawy były identyczne, dzis sprawdzilem orurowanie icka i wszystko pozaciskałem od nowa nic nie popękane
gdybyś miał nieszczelność to zostawiałbyś za sobą dużego batorego

: wt paź 16, 2007 16:18
autor: arturo
Fpower pisze:sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało
A można wiedzieć które wężyki zmostkowałeś?

: wt paź 16, 2007 16:36
autor: gOOzOl
czerwony i niebieski pewnie ;]

: wt paź 16, 2007 16:42
autor: sebakop
arturo pisze:
Fpower pisze:sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało
A można wiedzieć które wężyki zmostkowałeś?
Ja natomiast wymieniłem N-75 i wszystkie wężyki i myślałem, że jest już dobrze aż do wczoraj. Znowu to samo. Co można jeszcze zrobić?

: wt paź 16, 2007 16:45
autor: damcio151
sebakop pisze:Co można jeszcze zrobić?
podałem wcześniej link do tematu o przepływce .... poza tym diagnoza dynamiczna to podstawa !!