3100 obr i koniec......

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

3100 obr i koniec......

Post autor: Tomek » czw paź 11, 2007 15:06

mam problem nie wiem juz co robic sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało(dziekuje za rade od forumowiczow)
, pozatym cyka i słychac ze działa....a objawia sie to tak 3100 obrotow i brakuje mocy, ale tylko na 4 i 5 biegu dlatego tez wiecej niz 150 nie chce jechac, nie mam dostepu do kompa wiec nie wiem co robić moze ktos z was mial podobny problem, co to mogło by byc bo raczej turbina nie jest temu winna skoro na pozostałych biegach jest ok, a auto mimo 240 tysi przebiegu oleju nie wezmie ani grama...........



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw paź 11, 2007 15:10

wezyk pod podszybiem sprawdzales? :chytry: wchodzi sobie taki czarny w plastik w okolicy filtra kabinowego.sciagnij plastik i zobacz w jakim to jest stanie, popraw mocowanie itp. u mnie to byl problem.
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 15:11 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw paź 11, 2007 15:11

szczelność wężyków sprawdzałeś :?: nawet tego pod podszybiem od MAP sensora :?:

[ Dodano: Czw Paź 11, 2007 15:12 ]
gOOzOl :pub:



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw paź 11, 2007 16:24

haha :bigok: to trzeba sie dogadac gdzie jesczze napiszemy to samo :pub:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » czw paź 11, 2007 19:19

czy to jest ten cieniutki co wychodzi z kolanka kolektora ssacego/powrotu od IC???



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw paź 11, 2007 21:33

Fpower pisze:czy to jest ten cieniutki co wychodzi z kolanka kolektora ssacego/powrotu od IC???
TEN i idzie do MAP sensora (czujnika ciśnienia jakby kto nie wiedział) :grin:



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » pt paź 12, 2007 19:53

no panowie problem chyba lezy gdzieindziej wężyk jest ok dzieki za info


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 12, 2007 19:57

więc zobacz tutaj jak sprawdzić przepływomierz za pomocą diody ..... musisz mieć zaślepione EGR



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » pt paź 12, 2007 20:12

ja juz sam nie wiem chyba przełozyc by bylo łatwie jprzepływke od sprawnego.....

ktorys z uzytkownikow forum mial podobny problem tylkooze wiechnal mi sie komp i tego ssamego tematu nie moge juz znalezc, tam bylo cos o szczelnosci orurowania IC a objawy były identyczne, dzis sprawdzilem orurowanie icka i wszystko pozaciskałem od nowa nic nie popękane....nic to nie dało......ciekawe jest ze jeszcze na trzecim biegu kreci sie wyzej niz 3100 a na 4 tym to juz kres mozliwości dlaczego??


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 12, 2007 22:48

Fpower pisze:ja juz sam nie wiem chyba przełozyc by bylo łatwie jprzepływke od sprawnego.....
jak masz skąd przełożyć to jasne ....... ale wpiąć diodę też nie jest trudno :P
Fpower pisze:ktorys z uzytkownikow forum mial podobny problem tylkooze wiechnal mi sie komp i tego ssamego tematu nie moge juz znalezc, tam bylo cos o szczelnosci orurowania IC a objawy były identyczne, dzis sprawdzilem orurowanie icka i wszystko pozaciskałem od nowa nic nie popękane
gdybyś miał nieszczelność to zostawiałbyś za sobą dużego batorego



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt paź 16, 2007 16:18

Fpower pisze:sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało
A można wiedzieć które wężyki zmostkowałeś?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » wt paź 16, 2007 16:36

czerwony i niebieski pewnie ;]



sebakop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob paź 06, 2007 17:57
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebakop » wt paź 16, 2007 16:42

arturo pisze:
Fpower pisze:sprawdzilem nieszczesny n75 poprzez zmostkowanie wezykow ale na nic to dało
A można wiedzieć które wężyki zmostkowałeś?
Ja natomiast wymieniłem N-75 i wszystkie wężyki i myślałem, że jest już dobrze aż do wczoraj. Znowu to samo. Co można jeszcze zrobić?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt paź 16, 2007 16:45

sebakop pisze:Co można jeszcze zrobić?
podałem wcześniej link do tematu o przepływce .... poza tym diagnoza dynamiczna to podstawa !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości