Strona 1 z 1
Brak N75 w 1Z
: wt paź 09, 2007 20:54
autor: Luk_asz
Problem jak w temacie. Mam silnik 1z. Występują u mnie typowe objawy przeładowania. i wygląda na to ze ja nie mam w ogóle zaworu n75. Samochód mam od niedawna. Na pierwszym zdjęciu jest wtyczka i węzę do n75, i co to jest za zawór na foto nr 2?
: wt paź 09, 2007 20:58
autor: Gitner
Na drugiej fotce jest N18. Do czego sa podpiete konce wezykow ktore winny byc wpiete w N75?
: wt paź 09, 2007 20:58
autor: souler
ten drugi to chyba egr
: wt paź 09, 2007 21:03
autor: fireman998
posiadam wpełni sprwany N75... Zapraszam na priv...
: wt paź 09, 2007 21:15
autor: mirekwk
fireman998 pisze:posiadam wpełni sprwany N75... Zapraszam na priv...
witam interesuje mnie ten n75 prosze o kontakt 510523342
: wt paź 09, 2007 21:21
autor: Luk_asz
no właśnie ten czerwony niebieski i czarny z pierwszego foto nigdzie nie są wpięty. A ten zawór na 2 fotce ma jakieś inne węzę:(
Czyli wychodzi na to ze nie mam zaworu n75. Oczywiście objawy przeładowania występują!
[ Dodano: 09 Paź 2007 21:30 ]
Jaki jest koszt n75, warto jest kupić zamiennik czy orginał
: wt paź 09, 2007 21:32
autor: gOOzOl
tobie te przewody kolorowe tak sobie po prostu wisza?
: wt paź 09, 2007 21:33
autor: Luk_asz
przewody od n75 były sprytnie schowane pod filtrem powietrza.
[ Dodano: 09 Paź 2007 22:29 ]
Czyli wygląda to tak ze muszę kupić zawór i powinno być dobrze?
: wt paź 09, 2007 22:40
autor: dziechu
Luk_asz pisze:Czyli wygląda to tak ze muszę kupić zawór i powinno być dobrze?
To sie okaze, moze ktos celowo wywalil n75 bo sa inne uszkodzenia (np. sterownik powodujacy stale otwarcie n75).
: pn lis 26, 2007 14:37
autor: Luk_asz
I okazało sie handlarz musiał wyciągnąć zawór. Po kupnie nowego auto lata jak malina