Strona 1 z 1
Przelot w TDI (AFN) ma ktoś?? ma sens??
: wt paź 09, 2007 18:49
autor: wojtek_sari
Panowie ma ktoś może w TDI 1Z/AFN tłumik przelotowy?? Dziś widziałem ze zaczyna mi dziurawić środkowy i trzeba coś przez zimą z tym zrobić;/ Myśle odrazu wywalić kata i srodkowy i wybebeszyć ostani z TDI, wogóle nie chodzi mi o dzwięk, ale bardziej o odpręzenie silnika, wiem ze nei bedzie mega przyrostu... ale chce się dowiedziec czy nie zaszkodzi i może ktoś ma jakieś doswiadczenia w tej kwestji??
: wt paź 09, 2007 19:39
autor: zaprzal
nie zaszkodzi, w kazdym aucie turbodoladowanym najlepiej miec jak najluzniejszy wydech ZA turbosprezarka. Najlepiej pelny przelot o wiekszej srednicy
: wt paź 09, 2007 20:17
autor: cowboy
wojtek_sari pisze:Myśle odrazu wywalić kata i srodkowy i wybebeszyć ostani z TDI
bardzo dobry pomysł żeby wywalić kata i srodkowy, ostatniego bebeszyć nie trzeba
ale nie licz na przyrosty mocy na seryjnych gratach...auto moze być żwawsze o ile kat był juz zabetonowany...
: śr paź 10, 2007 11:48
autor: wojtek_sari
A jak myśłecie 55mm czy więcej?? Jeszcze powiedzcie jakie sa zalety kwasówki, czy tylko chodzi o żywotnośc czy coś jeszcze??
[ Dodano: 10 Paź 2007 11:50 ]
Jakies zasady przy robieniu przelotu obowiazuja czy tylko iśc po starym wydechu??
: śr paź 10, 2007 12:02
autor: souler
wojtek_sari pisze:A jak myśłecie 55mm czy więcej?? Jeszcze powiedzcie jakie sa zalety kwasówki, czy tylko chodzi o żywotnośc czy coś jeszcze??
[ Dodano: 10 Paź 2007 11:50 ]
Jakies zasady przy robieniu przelotu obowiazuja czy tylko iśc po starym wydechu??
55mm to minimum. downpipe 63 lub wiecej. zasad nie ma. robisz na wzor starego tylko wieksza srednice.