Czy zawor N108 moze opozniac kat wtrysku ?
Mialem ustawiony kat statyczny na ok 50, podczas jazdy wartosc ta spadala momentami do 0, a podczas przyspieszenia zachowywal sie prawidlowo czyli wartosc byla wieksza od 50.
Czy jest to prawidlowa praca N108 ?
Wydaje mi sie ze nastawnik powinien tylko przyspieszac kat wtrysku, chyba nie powinien go opozniac ?
Zaznacze ze wlasnie przy wartosciach kata wtrysku bliskich 0 w kanale 000 samochod dymi na niebiesko, a kat ten pojawia sie w czasie utrzymywania stalej predkosci obrotowej silnika.
N108 czy tak powinno byc ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
N108 czy tak powinno byc ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Czytalem chyba z 5 razy ten artykul i nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie czy nastawnik moze opozniac kat wtrysku
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dzis ustawilem kat wtrysku tak jak ma byc, troche powyzej niebieskiej linii na wykresie, oto logi grup 000 i 004 na postoju i na jalowym, nie dalem rady dzis zrobic dynamiczne.
Log 000 i 004 przy dobrze ustawionym kacie wtrysku:

Log 000 i 004 przy przyspieszonym na maksa w granicach tolerancji (gorna kreska w TDI Timing) kacie wtrysku:

W obu logach samochod dymi przy trzymaniu predkosci obrotowej ok 3000obr
Log 004 w Basic Settings, kat sie zmienil tylko na maks, nie zmienial sie co 10s:

Do tego dzis sprawdzalem wtryskiwacze, we wszystkich cisnienie przedwtrysku wynosilo ok 180 bar, czujnik na wtrysku sterujacym ma opornosc 108,6 Ohm wiec chyba wtryski odpadaja.
Log 000 i 004 przy dobrze ustawionym kacie wtrysku:

Log 000 i 004 przy przyspieszonym na maksa w granicach tolerancji (gorna kreska w TDI Timing) kacie wtrysku:

W obu logach samochod dymi przy trzymaniu predkosci obrotowej ok 3000obr
Log 004 w Basic Settings, kat sie zmienil tylko na maks, nie zmienial sie co 10s:

Do tego dzis sprawdzalem wtryskiwacze, we wszystkich cisnienie przedwtrysku wynosilo ok 180 bar, czujnik na wtrysku sterujacym ma opornosc 108,6 Ohm wiec chyba wtryski odpadaja.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości