Strona 1 z 3
					
				Mam problem z odpalaniem jak jest zimno
				: ndz paź 07, 2007 08:20
				autor: djbolek
				Witam mam problem GOLF II TD 1,6 przy odpalaniu jak jest temperatura jest około 0 stopni.... przyuważyłem ze jak by ropa sie cofała i z lekka nie może zaciągnąć jej, po dłuższym kręceniu to zaciągnie i jest dobrze... zauważyłem jak jest zimno.... a na mrozach to jeszcze dłużej... co to może być... ? Czy to nie szczelność pompy wtryskowej czy filtr paliwa coś blokuje...?  

 
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 09:09
				autor: zen2s1
				witam sprawdz świece czy grzeją a kiedy zmieniałeś filtr paliwa bo powinno się wymieniać co 30 tys
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 09:17
				autor: djbolek
				Świece chyba sa dobre... bo jak jest powyżej 10st to od pierwszego razy odpala.... tylko tak jak by paliwo sie cofało... bo zassie trochę to co w rurce jest i z lekka powietrzem zaciąga...
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 10:14
				autor: zen2s1
				tzn że jak jest temperatura w powyżej 10 to nie masz problemu z odpaleniem odpisz
czy pojawia sie kłopot bo nie wyraźnie to określiłeś
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 10:27
				autor: djbolek
				Na przyklad dzis bylo ponizej jakies 7 stp. to bardzo ciezko odpalal bardzo glugo sie krecilo rozrusznikiem... a jak jest cieplo jakies 15stp to normalnie odpala... a jak jest na mrozie to zapowietrza sie nie ciagnie paliwa... dopiero jak bardzo dlugo sie kreci to cos zalapie ale za powietrzone...
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 11:32
				autor: zen2s1
				sprawdź kolego świece bo wygląda na to że chyba wszystkie nie grzeją i może powoli wtryski zaczynają ci lać a moim zdaniem gdyby był kłopot z paliwem to w każdych warunkach temperatury by sie objawiało a piszesz jak jest w +15 to nie ma klopotu
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 11:45
				autor: djbolek
				Ja rozumiem a co z tym paliwem ze im nizej temperatura to slabo je zaciaga... na mrozach w tamtym roku to west zapowietrzalo sie tak jak by na filtrze zostawalo... mozliwe zeby filter sie prszytykal od niskiej temperatury...? np moze parafina sie blokuje z ropy...
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 11:55
				autor: zen2s1
				nie pisałeś kiedy filtr wymieniałeś i czy przeglądasz go upuszczasz z dołu wszystkie zanieczyszczenia i wodę to trzeba robić a w szczególności przed zimą
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 12:26
				autor: djbolek
				niewiem kiedy wymienialem filtr ale napewno juz dawno....
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 12:33
				autor: zen2s1
				zacznij od wymiany chyba sie ci już dobrze zamulił
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 14:02
				autor: djbolek
				byc moze ze to filtr ... moze jest troche parafiny topo tamtej zimie  i przy niskich temp. moze zatykac... albo dam jeszcze na wylocie z baku zawor jedno kierunkowy zeby sie nie cofalo paliwo...
			 
			
					
				
				: ndz paź 07, 2007 15:21
				autor: zen2s1
				zawór możesz wstawić na pewno nie zaszkodzi a dla próby czy to filtr paliwa połącz te dwa przewody paliwowe rurka i pomiń filtr jak odpali to 100 filtr tylko tak nie jeździj bo paliwo sie cofa te ogrzane z powrotem do filtra wiec byś rozlewał powodzenia
			 
			
					
				
				: sob paź 13, 2007 08:18
				autor: djbolek
				Witam ponownie jednak chyba swiece zarowe bo dzis nie moglem w ogóle  uruchomić golfa... krecilem az akumulator mi padl.... to raczej swiece... bo jak kreci to jak by tylko jeden cylinder zalapywal ale nie moze... bopiero jak moj kumpel przyjechal i podlaczyli na kabelki to kurcze jeszcze bardzo dlugo krecil ale juz pozniej jakos zalapal.... czyli musze kupic te swiece i wymienic....
			 
			
					
				
				: sob paź 13, 2007 10:14
				autor: zen2s1
				z tego wynika że to świece chyba ci broją prawdopodobnie są przepalone możesz je sprawdzić bez wykręcania w ten sposób że zdejmujesz listwę łączącą te świece bierzesz kontrolkę na 12V i jeden koniec łapiesz za plus aku.a drugim dotykasz świecy jak świeca jest dobra to żarówka w kontrolce się zaświeci tak sprawdź wszystkie 4 szt. pamiętaj o zdjęciu listwy łączącej POWODZENIA napisz o wyniku pomiaru.