Strona 1 z 4
problem z wolnymi obrotami w audi B4
: sob paź 06, 2007 22:14
autor: myster
Witam. Mam maly problem z wolnymi obrotami,a problem tkwi ze silnik nie ma stalych obrotow faluje i strasznie szarpie podczas jazdy, dodam ze po odpaleniu pracuje poprawnie dzieje to sie po jakis 20 30 sekundach,natomiast jak nacisnie sie delikatnie pedal gazu to obroty sie wyrownuja i pracuje rowno w czym tkwi problem. Moze ktos spotkal sie z tym problemem. A moze ktos wie jak podniesc odrobinke obroty, przyznam ze jest to denerwujace. Za rady serdecznie dzienkuje.
[ Dodano: 07 Paź 2007 11:04 ]
nikt sie nie spotkal z tym przypadkiem ..........
: ndz paź 07, 2007 13:31
autor: damcio151
: pn paź 08, 2007 22:04
autor: myster
przegladalem juz ten temat i juz wiele innych i juz glupieje.
wyczytalem ze moze to byc wina wtrysku sterujacego, i ze mozna go sprawdzic stukajac w niego(zrobilem tak jak bylo opisane) i wyglada na to ze jest ok
Nastepnie sprawdzalem nastawnik odlanczalem przewod co idzie do skrzyni, i silnik jak przerywal tak przerywa.
Gdzie mozna jeszcze szukac przyczyny. Nie stac mnie na vaga narazie wiec prosze o rady
: pn paź 08, 2007 22:29
autor: damcio151
odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie
: pn paź 08, 2007 22:32
autor: myster
damcio151 pisze:odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie
mozesz troszke jasniej od sterujacego czego gdzie to znalesc...
[ Dodano: 08 Paź 2007 22:36 ]
damcio151 pisze:odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie
czyzby chodzilo o wtrysk sterujacy odlonczyc go
: pn paź 08, 2007 22:38
autor: damcio151
myster pisze:czyzby chodzilo o wtrysk sterujacy odlonczyc go
tak .. na vagu później wyjdzie błąd , ale po skasowaniu już się nie pojawi
[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 22:39 ]
zrób jeszcze tak
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603
: pn paź 08, 2007 22:48
autor: myster
a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego. dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu, ale przy odpalaniu z rana bez grzania nie ma problemow na dotyk. a ten przewod z wtrysku sterujacego rozlanczalem i zadnych zmian nie bylo.
: pn paź 08, 2007 22:53
autor: damcio151
myster pisze:a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego
może mieć
myster pisze:dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu
czyli musisz podpiąć się pod vaga ...... jeżeli nie masz to napisz w swojej grupie regionalnej , to może ktoś się podepnie za browarka
: pn paź 08, 2007 22:57
autor: myster
damcio151 pisze:myster pisze:a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego
może mieć
myster pisze:dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu
czyli musisz podpiąć się pod vaga ...... jeżeli nie masz to napisz w swojej grupie regionalnej , to może ktoś się podepnie za browarka
no to jutro zobacze ten zawor. a pozniej to chyba trzeba bedzie szukac vaga tak jak mowisz. dzienki serdezne za pomoc

: pn paź 08, 2007 23:02
autor: damcio151
myster, zobacz jeszcze czy nie masz pęcherzyków powietrza w wężykach od filtra paliwa
: pn paź 08, 2007 23:03
autor: szatanek
Nastawnik w pompie wg. mnie.
: pn paź 08, 2007 23:06
autor: damcio151
szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
czytaj
myster pisze:Nastepnie sprawdzalem nastawnik odlanczalem przewod co idzie do skrzyni, i silnik jak przerywal tak przerywa.

: pn paź 08, 2007 23:07
autor: myster
szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywal

: wt paź 09, 2007 03:05
autor: Adamm
myster pisze:szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywal

nie wiem czy w Audi dziala to tak samo jak w golfach :/ i czy wypieciem wtyczki to sprawdzisz
[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 3:06 am ]
aa i dodam jeszcze ze jesli jest to zaawansowane stadium zabrudzenia nastawnika to i wypiecie wtyczki niewiele da