problem z wolnymi obrotami w audi B4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

problem z wolnymi obrotami w audi B4

Post autor: myster » sob paź 06, 2007 22:14

Witam. Mam maly problem z wolnymi obrotami,a problem tkwi ze silnik nie ma stalych obrotow faluje i strasznie szarpie podczas jazdy, dodam ze po odpaleniu pracuje poprawnie dzieje to sie po jakis 20 30 sekundach,natomiast jak nacisnie sie delikatnie pedal gazu to obroty sie wyrownuja i pracuje rowno w czym tkwi problem. Moze ktos spotkal sie z tym problemem. A moze ktos wie jak podniesc odrobinke obroty, przyznam ze jest to denerwujace. Za rady serdecznie dzienkuje.

[ Dodano: 07 Paź 2007 11:04 ]
nikt sie nie spotkal z tym przypadkiem ..........
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 22:15 przez myster, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz paź 07, 2007 13:31




Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 08, 2007 22:04

przegladalem juz ten temat i juz wiele innych i juz glupieje.
wyczytalem ze moze to byc wina wtrysku sterujacego, i ze mozna go sprawdzic stukajac w niego(zrobilem tak jak bylo opisane) i wyglada na to ze jest ok
Nastepnie sprawdzalem nastawnik odlanczalem przewod co idzie do skrzyni, i silnik jak przerywal tak przerywa. :panna:
Gdzie mozna jeszcze szukac przyczyny. Nie stac mnie na vaga narazie wiec prosze o rady
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 22:05 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 22:29

odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 08, 2007 22:32

damcio151 pisze:odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie

mozesz troszke jasniej od sterujacego czego gdzie to znalesc...

[ Dodano: 08 Paź 2007 22:36 ]
damcio151 pisze:odłącz wtyczkę od sterującego i zobacz jak będzie
czyzby chodzilo o wtrysk sterujacy odlonczyc go



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 22:38

myster pisze:czyzby chodzilo o wtrysk sterujacy odlonczyc go
tak .. na vagu później wyjdzie błąd , ale po skasowaniu już się nie pojawi :)

[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 22:39 ]
zrób jeszcze tak http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 08, 2007 22:48

a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego. dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu, ale przy odpalaniu z rana bez grzania nie ma problemow na dotyk. a ten przewod z wtrysku sterujacego rozlanczalem i zadnych zmian nie bylo.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 22:53

myster pisze:a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego
może mieć
myster pisze:dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu
czyli musisz podpiąć się pod vaga ...... jeżeli nie masz to napisz w swojej grupie regionalnej , to może ktoś się podepnie za browarka



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 08, 2007 22:57

damcio151 pisze:
myster pisze:a elektro zawor bedzie mial cos z tym wspolnego
może mieć
myster pisze:dodam jeszcze ze kontrolka swiec nie gasnie tylko swieci sie tak dlugo jak w starym dieslu
czyli musisz podpiąć się pod vaga ...... jeżeli nie masz to napisz w swojej grupie regionalnej , to może ktoś się podepnie za browarka
no to jutro zobacze ten zawor. a pozniej to chyba trzeba bedzie szukac vaga tak jak mowisz. dzienki serdezne za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 23:02

myster, zobacz jeszcze czy nie masz pęcherzyków powietrza w wężykach od filtra paliwa



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn paź 08, 2007 23:03

Nastawnik w pompie wg. mnie.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 08, 2007 23:06

szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
czytaj
myster pisze:Nastepnie sprawdzalem nastawnik odlanczalem przewod co idzie do skrzyni, i silnik jak przerywal tak przerywa. :panna:



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » pn paź 08, 2007 23:07

szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywal :(



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 09, 2007 03:05

myster pisze:
szatanek pisze:Nastawnik w pompie wg. mnie.
sprawdzalem go odlanczajac kostke od skrzyni i dalej przerywal :(

nie wiem czy w Audi dziala to tak samo jak w golfach :/ i czy wypieciem wtyczki to sprawdzisz :P

[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 3:06 am ]
aa i dodam jeszcze ze jesli jest to zaawansowane stadium zabrudzenia nastawnika to i wypiecie wtyczki niewiele da


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości