Strona 1 z 2

Kiedy musze wymienić pasek rozrządu?

: wt paź 02, 2007 17:51
autor: PABLO1986
jak w temacie:)??
Golf IV 2003 90 koni TDI. Numer silnika ALH76...
Jestem w kropce bo mechanik powiedział,ze co 120 tyś., a serwis powiedział ,ze co 90 tyś. :(
Przejechałem 91 tyś.

Z góry dziekuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: wt paź 02, 2007 18:23
autor: Chomik
Ja bym nie zwlekał ani chwili dłużej ;)

Jedni mówią co 60tyś inni co 90tyś. ja dla świętego spokoju zmieniam co 60tyś bo chyba nie warto na tym oszczędzać.

Jeśli jest to silnik PD to chyba należy zmieniać co 90tyś km ale mogć się mylić. :helm:

: wt paź 02, 2007 19:14
autor: Kulon
z tego co ja wiem to do 2000 roku włącznie 60 tyś od 2001 roku co 90
pozdrawiam

: wt paź 02, 2007 19:25
autor: PABLO1986
:( mechanik patrzył do jakiegoś katalogu i powiedział,że po 2003 roku produkcji w tych silnikach wymienia się pasek co 120 tyś:( nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(

Re: Kiedy musze wymienić pasek rozrządu?

: śr paź 03, 2007 09:25
autor: mirass
PABLO1986 pisze:jak w temacie:)??
Golf IV 2003 90 koni TDI. Numer silnika ALH76...
Jestem w kropce bo mechanik powiedział,ze co 120 tyś., a serwis powiedział ,ze co 90 tyś. :(
Przejechałem 91 tyś.

Z góry dziekuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wymieniaj rozrząd!!!! nie zwlekaj ani chwili dłużej !!!!

90 tys w przypadku pomp 10mm
60tys w przypadku pomp 11mm

niektóre dane serwisowe mówią o wymianach na 120tys pierwszego zestawu montowanego fabrycznie.Ja osobiście klientom polecam wymianę rozrządu po 90tys lub po 5ciu latach eksploatacji auta na jednym zestawie. Sam osobiście częściej zmieniam, ale to inna bajka

pozdrawiam Mirek

: śr paź 03, 2007 09:27
autor: daro 16v
PABLO1986 pisze::( mechanik patrzył do jakiegoś katalogu i powiedział,że po 2003 roku produkcji w tych silnikach wymienia się pasek co 120 tyś:( nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(
naprawa rozwalonego silnika po zerwaniu paska znacznie drozsza ale emocje przy placeniu za naprawe bezcenne :grin: sam wybieraj

: śr paź 03, 2007 09:46
autor: souler
PABLO1986 pisze:nie wiem co robić bo wymiana paska to wydatek ponad 1000 zł:(

ty, a skad wziales kase na auto 2003r? :panna:

sprzedaj mi je po dobrej cenie, ja o pasku bede pamietal i nie bede plakal, ze to tak strasznie drogie

w sumie twoj wybor. masz zrobione na pasku 91tys, takze tylko czekac kiedy dasz zdjecia rozwalonego silnika i wtedy bedziesz dopiero plakal.

: śr paź 03, 2007 10:12
autor: shreck
Wg niemieckiej instrukcji dla MK4 to 60tyś.. 90 tyś. jest przewidywane dla pompowtryskiwaczy czyli 100, 115 i 130KM. O 120tyś. nawet nie ma mowy. Z tego co wiem to przy 90KM można zmienić rozrząd ale tylko przy pierwszej wymianie, czyli montowany fabrycznie.

: śr paź 03, 2007 10:22
autor: mariusz75
Takie przepychanki, 60-90-120. Ale jedno przyznają chyba wszyscy- zmień ten rozrząd, bo jak pęknie pasek to wtedy dopiero zapłaczesz!!!!!!!!!!!

: śr paź 03, 2007 18:26
autor: jaszczur

: czw paź 04, 2007 17:49
autor: PABLO1986
panowie przekonaliście mnie:( nie ma co ryzykować.
napiszcie mi jeszcze ile kosztuje wymiana takiego paska w raz z pompą?? Czy zamienniki są dobrym rozwiązaniem??
Gdzie najlepiej wymienić we Wrocławiu?? Jaki zakład polecacie??
Koledzy z góry dziękuję!!!!!!!!
Pozdrawiam

: czw paź 04, 2007 18:06
autor: Bolekrsko
1000 zł lol ale cena :goof: po co pompe ? jesli dobra to niech zostanie. rolki i pasek starcza xD

: czw paź 04, 2007 18:46
autor: hudy21
Właśnie po co chcesz wymieniać pome. Zostaw ją w spokoju jak działa i nie wyje. A rozrząd wymieniaj bo szkoda silnika.

: śr paź 10, 2007 19:15
autor: inspire
tak pompe zostaw w spokoju , tak jak koledzy piszą, a jak ci sie zatrze na urlopie w trasie to dopiero bedziesz plakal w szczerym polu uslyszysz ja napewno. ( to ode mnie z autopsji) pompe oddasz na wymiane w boschu wezmiesz nowa i dostaniesz na nia rabat, nie sfrajerz sie -pamietaj na wymiane-rabat, lub szukaj zamiennika,
aha za ponowne rozebranie rozrzadu i zlozenie do wymiany pompy rowniez zaplacisz drugi raz