Strona 1 z 1
wtryski od ASV do ALH
: ndz wrz 30, 2007 22:52
autor: krzysiu210
Czy zakładając do ALH 90ps wtryski od ASV 110ps trzeba coś ustawiać czy wystraczy włożyć i śmiga ?
Jaki będzie efekt takiej przekładki bez zmiany soft'a ??
: ndz wrz 30, 2007 23:01
autor: damcio151
: ndz wrz 30, 2007 23:10
autor: krzysiu210
Dzieki bardzo ale to juz czytałem ...
nie porusza tam nikt tematu czy należy coś przestawic
(ustawić, skorygować, itp.) po ich przełożeniu czy wystarczy
je włożyć i od razu można śmigać !?
Poruszony jest tylko temat zmiany soft'a ... !
Pozdrawiam!
: ndz wrz 30, 2007 23:12
autor: damcio151
w ostatnim poście napisane jest jak byk
rob555 pisze:moze tylko zaczac kopcic wtedy trzeba dawke na nastawniku zdjac.
czyli można zmienić dawkę ....... aha i nie wiem jak z wtyczką od sterującego , ale to pikuś
: ndz wrz 30, 2007 23:18
autor: krzysiu210
ok dzięki bardzo ... oto chodzilo ...
pytanie jak to zrobić to na przyszłość i na inny temat ...
Pozdrawiam!
: ndz wrz 30, 2007 23:19
autor: damcio151
krzysiu210 pisze:pytanie jak to zrobić to na przyszłość i na inny temat ...
jak zmienić wtyczkę
czy jak zmienić wtryski
: ndz wrz 30, 2007 23:21
autor: krzysiu210
jak zmienic dawke
: ndz wrz 30, 2007 23:25
autor: damcio151
krzysiu210 pisze:jak zmienic dawke
potrzebny jest vag ( laptop + interfejs + program ) wchodzisz w grupę 001 i w bloku 2 masz podaną wartość dawki paliwa ...... luzujesz nastawnik i przesuwasz go w lewo ( obniżasz dawkę ) , w prawo ( zwiększasz )
Dawka podawana jest odwrotnie proporcjonalnie , czyli 3.0 jest wieksze od 4.0
: śr gru 26, 2007 13:29
autor: suavomer
Na odpalonym czy tylko kluczyk na zapłon? Czy można prosić o jakieś foto z łopatologicznie oznaczonymi rzeczami co po kolei? Vaga obsłużę ale narzędzia na mój widok truchleją
: śr gru 26, 2007 14:11
autor: damcio151
suavomer pisze:Na odpalonym czy tylko kluczyk na zapłon?
dawkę sprawdzasz na odpalonym silniku ...
zdjęcia pożyczone z fotoporady
Adamma
luzujesz trzy torxy i jedną śrubę nietypową ( energetyczną ?? ) strzałki czerwone
wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 blok 2 sprawdzasz jaka jest dawka paliwa a następnie ustawiasz w okolicach 4.0 przesuwając nastawnik w stronę rozrządu jeżeli będzie za wysoka lub w stronę części wysokociśnieniowej jeżeli będzie za niska ..... wartości dawki pokazywane są odwrotnie czyli 3 jest większe od 5