Strona 1 z 1

Szarpie na 3 biegu, pomiędzy 1500-2500obr/min.

: ndz wrz 30, 2007 02:07
autor: Lukas-182
Witam.

Kolega ma problem ze swoim Golfem III 1.9TDI.

Mianowicie na trzecim, nie raz na czwartym biegu pomiędzy 1500-2500obr/min strasznie szarpie autem, silnik drży, drgania przenoszą się na deskę rozdzielczą. powyżej 2500 już wszystko jest OK. Kolega był u mechanika, dowiedział się, ze to może być problem pompy paliwowej, ale mi się wydaję że wtedy to by na każdym biegu tak szarpał, a ty tylko na 3, nieraz na czwartym. Autko muła nie ma, wkręca się super, prędkość maksymalna ponad 180km/h. Tylko te szarpanie na 3 biegu.

Z góry dziękuje za pomoc.

: ndz wrz 30, 2007 04:47
autor: twardy
może wtryskiwacz sterujący , można go sprawdzić na postoju jedna osoba musi przygazowac na 2000rpm a druga stukac po wrysku metalowym npkluczem. Jesli zacznie szarpac znaczy wtrysk.

chyba że to nastawnik :bajer:

Nastawnik na pompie wtryskowej sprawdzamy w ten sposób że odpinamy kostke z czujnika prędkościomierza na skrzyni biegów i jedziemy sprawdzić czy szarpie jeśli nie to nastawnik do czyszczenia . najlepiej kolega Adamm .

Jesli to nie zadziała podpinamy VAG-a .
pozdr.

: ndz wrz 30, 2007 08:58
autor: Adamm
w razie pytan zapraszam do mnie

: ndz wrz 30, 2007 10:52
autor: Lukas-182
Dziękuje twardy, jutro wypróbuję z kolegą to co napisałeś.

Tylko mógłbyś opisać , a najlepiej pokazać na zdjęciu gdzie jest ten wtryskiwacz sterujący, nastawnik i czujnik prędkościomierza. Na TDI mało się znam.

Pozdrawiam.

: ndz wrz 30, 2007 11:00
autor: Adamm
nastawnik masz nasadzony na pompie paliwa (zerknij na aukcje z mojego podpisu bedziesz mial foto)

czujnik predkosciomierza jest na skrzyni biegow (jesli masz ABS o ciezko sie bedzie dostac ale da rade) trzeba wypiac kostke i sie przejechac ( nie bedzie dzialal predkosciomierz)

wtrysk sterujacy to jedyny z ktorego wychodza przewody :) trzeci od lewej

: pn paź 01, 2007 20:34
autor: Lukas-182
Dzisiaj sprawdziliśmy wtrysk sterujący i to chyba nie to, próbowałem także zdjąć wtyczkę obrotomierza, ale nie mogłem jej znaleźć, nie wiem dokładnie gdzie ona jest. Golfik jest bez ABSu i z silnikiem 1Z. Tyle jest tam wtyczek, że nie mogłem się połapać, którą odłączyć.

teraz pytanie do Adamm, jeśli to będzie nastawnik, to czy można go łatwo zdemontować ?? Ile by mnie to wyszło, i ile trwa regeneracja ??

: pn paź 01, 2007 20:46
autor: Adamm
lukas odezwij sie do mnie na GG to Ci wszystko powiem