Strona 1 z 1

AHF ciezko pali na zimnym i cieplym, czujnik na wale?

: śr wrz 26, 2007 07:54
autor: aadasiek
jest mały problem a nawet nie taki mały kiedyś pisałem że samochód kiepsko mi pali no i zaprowadziłem wczoraj do mechanika (i się zaczyna) kiepsko pali z rana, rozgrzany to też nie za bardzo załapuje trzeba chwilkę dłuższa go pokręcić a nie tak jak powinno być z dieslem
stwierdził że uszkodzony jest moduł i czujnik na wale który przekazuje sygnał obrotowy :crazy: lub pompa paliwowa :grrr:
dla mnie ciemna magia ale jak powiewdził ile to kosztuje to dopiero zaczełem przeklinać 700zł :grrr:
to cena z diagnozą i z robocizną trochę dużo :crazy:
także wołam do was o pomoc :crazy:
pozdrawiam Adam

: śr wrz 26, 2007 09:15
autor: Ryba_DK
A poczym mechanik stwierdził że to jest uszkodzone ? Podłączał maszymke pod kompa ? Czy miał jakieś widzenie . Pojedź do mechanika który zajmuje się diagnostyką diesli , napewno jest jakiś dobry w twojej okolicy.

: śr wrz 26, 2007 09:19
autor: Kaczor
Jeżeli ten sam wymieniał Ci rozrząd to nie ma się co dziwić - wróżenie z fusów a z przyrządów pewnie kreda do mazania po kółkach

Kąt wtrysku sprawdzony ?

: śr wrz 26, 2007 09:20
autor: aadasiek
tego mechanika wszyscy sobie chwalą ja osobiście wymieniałem u niego rozrząd i gitara
to znaczy on to tak podejrzewał a dzisiaj ma właśnie podłączyć go pod kompa i zdiagnozować

: śr wrz 26, 2007 09:22
autor: Kaczor
ahaaaa ... pewnie pożyczy kompa od kolegi :crazy:

może spytaj jak wymieniał rozrząd i czy wtedy sprawdzał vagiem chociażby kąt

: śr wrz 26, 2007 09:53
autor: aadasiek
Kaczor gość jest szanowany w swojej branży i aby postawić samochód to trzeba nie raz czekać nawet do miesiąca a kont sprawdził bo się o to pytałem
słuchajcie ja szukam tańszego rozwiązania tego problemu bo naprawdę 700 to jest zaje..... dużo
może ktoś miał taką dolegliwość i sam się z nią uporał może to co innego
pomocy :crazy:

: śr wrz 26, 2007 10:35
autor: voss
aadasiek pisze:ja szukam tańszego rozwiązania tego problemu bo naprawdę 700 to jest zaje..... dużo
no zeby szukac rozwiazania to najpierw trzeba wiedziec co jest problemem.
A narazie znamy tylko podejzenia twojego mechanika.
Ja uwazam, ze jak mechanik robi to wie co robi, bo inaczej to nie mechanik i jak gada ze cos zepsute to trzeba naprawic. A wiec albo masz zaufanie do mechanika i dajesz mu to napraiac ( i znim szukasz rozwiazania tzn. on gada ci co mozna zrobic a ty decydujesz sie na jakas opcje naprawy ) albo zmieniasz mechanika do ktorego masz zafuafnie.

Albo robisz samemu i wtedy jest sens pytania na forum.

: śr wrz 26, 2007 10:42
autor: aadasiek
voss w sumie to masz rację z tym zaufaniem
sam chciałbym to zrobić ale jest to mój pierwszy Diesel i tak naprawdę nie mam zielone pojecie jak na razie o nim
a tak po drugie to chcę wiedzieć czy na przykład ktoś miał taką dolegliwość i sam sobie z nią poradził to i ja bym małymi kroczkami to zrobił (bynajmniej bym się postarał to zrobić)

[ Dodano: 27 Wrz 2007 07:10 ]
oki samochód już odebrałam :grin: pali na zimnym silniku elegancko :grin: gość powiedział że wystarczyło wyregulować pompę była ustawiona na -1 a teraz jest na +5 zapłaciłem 80zł :grin:
ale jest jeszcze jeden problem którego mi nie usuną :grrr: a mianowicie jak jadę i wrzucę bieg jałowy to silnikiem delikatnie miota obroty spadają do 800 dopiero jak przy hamuje to się wszystko wyrównuje i obroty wchodzą na 900 i silnik ładnie pracuje
a na kompie nic nie wyszło podłączył go przy mnie