Strona 1 z 2

zamula przy 120-130

: ndz wrz 23, 2007 23:16
autor: Tomek
na poczatku witam wszyskich

pytanie tak jak w temacie ciagnie ładnie potem przerwa???????????

: ndz wrz 23, 2007 23:31
autor: Kaczor
zapnij vaga , użyj szukaj , szklana kula się potłukła ...

: ndz wrz 23, 2007 23:35
autor: Adamm
a moja szklana kula mowi ze to notlauf jak nic :P

: ndz wrz 23, 2007 23:38
autor: Kaczor
a na moje oko to nie wrzuca czwartego biegu :crazy:

: pn wrz 24, 2007 00:15
autor: gOOzOl
"chyba 1z" na trojce 130 nie pojedzie :P Fpower, notlauf pewnie, Adamm juz pisal :pub:

: pn wrz 24, 2007 22:07
autor: golfir
i znowu nasz niesczesny n75!!!

: pn wrz 24, 2007 23:37
autor: Tomek
notlauf co to takiego ze zapytam???, moj kolega mechanik stawia na przepływomierz, bo jak ujmę gazu i znowu dodam to jest ok

: wt wrz 25, 2007 00:15
autor: Deloox
Sprawdź N75, poszukaj na forum bo dużo o tym było. Nie sposób przeoczyć.

: wt wrz 25, 2007 06:00
autor: Adamm
Fpower pisze:notlauf co to takiego ze zapytam???, moj kolega mechanik stawia na przepływomierz, bo jak ujmę gazu i znowu dodam to jest ok
a umiesz kolego korzystac z wyszukiwarki?:P

slowa klucze juz masz podane, a kolege mechanika pogon z takimi teoriami, jak pada przeplywka to auto muli a nie odcina moc

: wt wrz 25, 2007 06:04
autor: twardy
Fpower pisze:kolega mechanik
też mam takiego kolege pseudo mechanika :grin:
kiedyś mi wmawiał ze jak sie podpina pod Vaga to sie comp w aucie psuje hehe

: wt wrz 25, 2007 06:55
autor: golfir
notlauf=tryb awaryjnt sprawdz zawór n75 bo powoduje on przeładowanie turbiny i stad wpada w tryb awaryjny zmostkuj przewodu od n75 i korzystaj lepiej z opcji szukaj a napewno bedzie dobrze

: śr wrz 26, 2007 14:43
autor: Tomek
wiec dzis zmostkuje te wezyki kawalkiem rurki i zobaczymy....... to ciekawe jest bo nie zawsze to robi(nie zawsze go muli nieraz przyspiesza płynnie),

: śr wrz 26, 2007 15:12
autor: Maciuś01
Fpower pisze:wiec dzis zmostkuje te wezyki kawalkiem rurki i zobaczymy....... to ciekawe jest bo nie zawsze to robi(nie zawsze go muli nieraz przyspiesza płynnie),
Bo jeszcze nie jest tak zle z n75 i może go uda sie uratować :bigok:

: ndz wrz 30, 2007 19:36
autor: danos
ja też mam z tym pieroństwem problem,dokładnie to samo.Wiem,ze nowy N75 w serwisie kosztuje 400 zł !!
Jastem mechanikiem,ale niestety w VW nie jestem orłem,ale z obserwacji na forum jestem w stanie wywnioskować,że to właśnie w naszych bestiach jest problem z tym zaworkiem.
A swoją drogą,co sądzicie o nowych N75 z allegro?Niby nowe,ale czemu takie tanie?