1.6 slabe chlodzenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

1.6 slabe chlodzenie

Post autor: bartek2 » sob wrz 22, 2007 09:49

problem polega na tym ze silnik sie potwornie grzeje i wywala wode:/ głowica byla regenerowana w lutym a w poniedzialek nawet zalozylem nowa chlodnice i dalej to samo, przebieg samochodu to 270tys. Nie mam pojecia jak sobie z tym :grrr: moze macie jakies propozycje?
z gory dzieki za odpowiedzi.



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » sob wrz 22, 2007 10:11

pierwsza mażliwosć to zapowietrzony układ, trzeba odpowietrzyć kiedyś tak miałem po zmianie płynu ,

druga sprawa to termostat zamkniety :)



bartek2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 09:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: bartek2 » sob wrz 22, 2007 10:40

termostatu nie mam wogole (wiem ze to źle) wyciągnęliśmy go jak były te upały a trzeba było jechać za granice. hmmm a mogę jakoś sprawdzić czy układ jest zapowietrzony? Jeszcze jedno jak w tych silnikach jest z pompami wody? Słyszałem taka opinie ze jak sie pompa nie rozcieknie to nie ma potrzeby jej zmieniać :grin:



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » sob wrz 22, 2007 10:45

Odpowietrzyć to powinien się sam, to nie pierwszy mój golf i po zmianie płynu w chłodnicy nie musiałm nić odpowietrzać. Chyba, że coś jest nie tak i się nie umie sam odpowietrzyć. Może tak jak kolega napisał termostat wymień, koszt około 30 zł a może pomoże to Twojemu golfowi.

Życzę powodzenia :pub:



Awatar użytkownika
Djeight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 14:43
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: Djeight » sob wrz 22, 2007 11:32

Włącz silnik i sprawdż czy leci ciurkiem płyn chłodzący przez cieńki wężyk idący do zbiorniczka wyrównawczego , jeśli leci to ok i wina leży gdzie ingdziej , jeśli leci przerwami to prawdopodobnie zapowietrzony układ [ zdejmij korek całkiem i rozgrzej auto do 90 st C a następnie wyłącz ] tylko kontroluj czy ci płynu nie wywali

jeśli wcale nie leci to albo wina pompy wody [ śruba na wirniku się urwała i nie napedza wody , czyli kręci sie sam wirnik ]

albo masz za mało płynu i na dodatek mocno zapowietrzony układ ,


Pamietaj że przy odpowietrzaniu trzeba otworzyć nagrzewnicę , odkręć cieńki wężyk i skieruj go do góry, wtedy wyrówna się poziom i powietrze będzie przez niego uchodziło ,
pościskaj trochę węże , tylko uważaj naprawdę na gorącym aucie żeby się nie opażyć



Awatar użytkownika
Maxiul
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob cze 09, 2007 19:40
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Maxiul » czw wrz 27, 2007 00:47

jak cos to pisz na pw,pompe mam od jp-ka,nie wiem czy pasuje ale moze akurat....


Stowarzyszenie Volkswagen Golf GTI
Klub Polska #868#

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » czw wrz 27, 2007 02:50

pompy wody od 1.6, 1.8, 1.6D i 1.6 TD sa takie same i mozna dowolnie je zakladac (ja do 1.6D wsadzilem pompe od 1.8 i bylo ok), tylko pompy od 1.3 sa inne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości