Post
autor: Djeight » sob wrz 22, 2007 11:32
Włącz silnik i sprawdż czy leci ciurkiem płyn chłodzący przez cieńki wężyk idący do zbiorniczka wyrównawczego , jeśli leci to ok i wina leży gdzie ingdziej , jeśli leci przerwami to prawdopodobnie zapowietrzony układ [ zdejmij korek całkiem i rozgrzej auto do 90 st C a następnie wyłącz ] tylko kontroluj czy ci płynu nie wywali
jeśli wcale nie leci to albo wina pompy wody [ śruba na wirniku się urwała i nie napedza wody , czyli kręci sie sam wirnik ]
albo masz za mało płynu i na dodatek mocno zapowietrzony układ ,
Pamietaj że przy odpowietrzaniu trzeba otworzyć nagrzewnicę , odkręć cieńki wężyk i skieruj go do góry, wtedy wyrówna się poziom i powietrze będzie przez niego uchodziło ,
pościskaj trochę węże , tylko uważaj naprawdę na gorącym aucie żeby się nie opażyć