problem z temperatura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z temperatura
Witam mam problem z temperatura w swoim AAZ chodzi o to ze temperatura cieczy na desce rozdzielczej nie przekracza 50 stopni problem w tym ze termostat trzyma temperature bo po odpaleniu goryn waz chłodnicy jest ciepły a dolny nie czego to moze byc wina moze jakiegos czujnika a moze termostat za szybko sie otwiera?
Garett T3 ready to aplication :D
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Zobacz czy chłodnica jest zimna!!! a nie dolny wąż, w końcu po to jest chłodnica żeby schłodzić płyn który wpływa górnym a wypływa dolnym wężemZoltecek pisze:problem w tym ze termostat trzyma temperature bo po odpaleniu goryn waz chłodnicy jest ciepły a dolny nie
Nie ma jeżeli masz termostat w porządku.Zoltecek pisze:czy jest sens zasłaniac czesc chłodnicy na zime zeby szybciej autko sie grzało?
Nie ma jeżeli masz termostat w porządku.[/quote]Zoltecek pisze:czy jest sens zasłaniac czesc chłodnicy na zime zeby szybciej autko sie grzało?
nibyt tak
ale jak ja w benzynie zakryłem w zime pół chłodnicy to szybciej mi sie grzał i to znacznie szybciej a na trasie trzymał rowno 90 przed zasłonieciem na trasie rowniez trzymał 90 ale trwało to znacznie dłuzej
Garett T3 ready to aplication :D
w polonezach a i owszem zaslanialo sie chlodnice ale w golfach nenene to mija sie z celem
jak masz dobry termostat to bedzie sie grzal rownie szybko . a jesli chodzi o zime to powiem Ci na przykladzie mojego ze po przejechaniu okolo 3km to w samochodzie juz robi sie cieplo :hmm:no ale niewiem czy moj termostat tez nie kwalifikuje sie do wymiany
jak masz dobry termostat to bedzie sie grzal rownie szybko . a jesli chodzi o zime to powiem Ci na przykladzie mojego ze po przejechaniu okolo 3km to w samochodzie juz robi sie cieplo :hmm:no ale niewiem czy moj termostat tez nie kwalifikuje sie do wymiany
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 22:36 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Zoltecek, myslalo nad tym rozwiazaniem termostatowym pare tegich glow za kupe kasy i jak do tej pory nie wymyslili niczego lepszego...
zaslaniac chlodnice to mozna w zuku czy autosanie...
jak niedogrzewa to poszukaj przyczyny w niesprawnosci czegos...na poczatek termostat, potem zobacz ile masz plynu itd itp...
pisze o termostacie bo sie zuzywa jak wiele innych czesci autka...potem pompa chlodzenia, ale watpie...
zaslaniac chlodnice to mozna w zuku czy autosanie...
jak niedogrzewa to poszukaj przyczyny w niesprawnosci czegos...na poczatek termostat, potem zobacz ile masz plynu itd itp...
pisze o termostacie bo sie zuzywa jak wiele innych czesci autka...potem pompa chlodzenia, ale watpie...
a czy ktos probował ulepszyc ogrzewanie? chodzi mi o to zeby zaraz po zapaleniu auta leciało ciepłe powietrze a nie po 3 km
ja myslałem o aluminiowym grubszym drucie owinientym w koło kolektora wydech i doprowadzonym do obudowy nagrzewnicy z tamta wiatrak by ciagna juz do kabiny
ja myslałem o aluminiowym grubszym drucie owinientym w koło kolektora wydech i doprowadzonym do obudowy nagrzewnicy z tamta wiatrak by ciagna juz do kabiny
Garett T3 ready to aplication :D
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Witajcie temperaturą silnika zawsze steruje termostat. Zakrywa się chłodnice (tylko w sytuacji awaryjnej) wtedy gdy jest silnik niedogrzany - a jest niedogrzany jest dlatego że termostat do du.. . Jak macie 50 - 70 na 100% termostat kwalifikuje się do wymiany. Ja w swoim MK3 wymieniłem termostat i po temacie. Ciepłe powietrze dmuch chwilkę po odpaleniu a silnik osiąga 90 stopni po jakiś 3 km. Termostat tylko firmy Wahler bądź VW, żadne włoskie wynalazki. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości