Strona 1 z 1

Regulacja obrotow po modyfikacji- Problem

: wt wrz 18, 2007 22:00
autor: wozekGTD
Zwiekszylem cisnienie doladowania do 1bar oraz dawke paliwa, obroty wzrosly do 1300-1400/min na pompie przy pomocy srubki ze sprezynka i sasiadujacej regulacji z kontrą uzyskalem minimalnie 1000-1050obr, ponizej tego koncza sie regulacje. Auto bardzo nie dymi(wlasciwie tylko 1 i 2gi bieg). Jaki jest w takim razie sposob na zejscie z obrotami(nie dalem przeciez wiele paliwka)

: wt wrz 18, 2007 22:13
autor: Lukas-182
Na pewno dobrą śrubą regulowałeś po skończeniu regulacji na tej ze sprężynką. Bo u mnie jak się skończyły i regulowałem tą z kontrą, to obroty mogę zmniejszyć aż do zaduszenia silnika :)

A o ile zwiększyłeś dawkę ?? o ile obrotów, bo ja u mnie o 0,5 i wystarczy.

: śr wrz 19, 2007 00:36
autor: tomogolf2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266 tu masz opisane, korzystrz z zółtej i niebieskiej strzałki, odkrecasz kontry krecisz srobkami, jak uslyszysz ze schodzi z obrotow to wyciągnij przyspieszacz i druga sruba ustaw obroty przyspieszacza, potem wcisnij przyspieszasz i zobacz obroty, powtarzaj az osiągniej porządane oborty :bigok:

: śr wrz 19, 2007 01:01
autor: Bordos
No nie do konca jest tak jak koledzy piszą, bo jak juz nie mozesz mniej ustawic, to znaczy ze albo dawke dales końską, albo cos wczesniej bylo grzebane.

Mozesz spróbowac zmienic położenie dzwigni od dodawania gazu o jeden ząbek i wtedy ustawic na nowo :)

: śr wrz 19, 2007 01:17
autor: tomogolf2
na początku starczało mi wyregulowanie tymi 2 srubkami,ale po wstawieniu k24 chcialem wiecej paliwa i tak ustawilem dawke, pomiedzy tym ze nie chce schodzic z obrotow a tym ze powoli schodzi i regulowalem jeszcze innym ciegnem ktore kolega Zaprzal mi wytlumaczył gdzie sie znajduje, jest to dzwignia na ktoerj zamontowana jest srubka do regulavji wolnych obrotow i o ktora opieraja sie 2 zakontrowane srobki (oznaczone na zilono i zółto).Pozdrawiam