Strona 1 z 1
Głośno chodzi!! co jest?
: pn wrz 17, 2007 23:09
autor: bisza
Cześć!! jestem posiadaczem golfa 3 tdi z 94r. po wymianie pompy rozrządu wszystko super, pali w cyklu mieszanym około 5l tylko mam jeden problem bo głośno chodzi, słyszałem od ludzi że golfy z tdi tak mają bo turbina non stop chodzi, że nie zalezy od obrotów. Nie mam wyciszenia pod maską przednią i mam troszke tłumik dziurawy ale moim zdaniem głośny dźwięk wydobywa sie z pod przedniej maski. Jaka to może być przyczyna?
: pn wrz 17, 2007 23:20
autor: marcin999
a był ustawiany zapłon po tej robocie? Niby mechanik powinien to zaklinowac, ale moze mu tym razem nie wyszło. Jak auto sie zachowuje z rana i na wiekszych obr, bardzo kopci?
: wt wrz 18, 2007 13:07
autor: mariusz75
1.uszkodzony wydech-dudnienie i typowy hałas bardziej słyszalny od spodu auta, lub gdy otworzysz maske to za silnikiem gdzie jest tuumik drgań. 2.wymiana "pompy" rozrządu-jeśli przy tej operacji zdejmowany był pasek rozrządu, a hałas to zbyt głośna praca zaworów jak na TDI( przy TDI powinny pracować mięko bez typowego stukotu jak przy zwykłym silniku diesla) to radze sprawdzić ustawienie paska rozrządu.
: pn paź 29, 2007 18:20
autor: Maniek19
bisza, przyjacielu chodzi glosno bo jak pamietam nie masz wygłuszenia pod maska a pozatym huk turbiny robi swoje. Wiec sie nie martw kup wygluszenie i bedzie ciszej
PoZdrO
: pn paź 29, 2007 22:06
autor: jakubek
Kolego Turbina wycisza
Wiec nie wiem o jakie huki Ci chodzi ??
: pn paź 29, 2007 22:40
autor: Maniek19
jakubek, o Tego golfa co glosno chodzi
zdejmij u siebie te wygluszenie i zobaczysz jak twoj golf chodzi. Ma dzwiek porownywalny do ursusa 330
: pn paź 29, 2007 23:24
autor: jakubek
ja bym to porównał do C360 haha
a jesli chodzi o jego golfa to moze cos i głosno chodzi ale napewno nie od turbiny
: wt paź 30, 2007 11:24
autor: szatanek
Kolego nie słuchaj tych którzy tak ci mówią ze turbina chodzi non stop i dlatego jest głośno, znajdz mi turbodiesla w którym turbinka nie chodzi na wolnych obrotach. Tdi ma swój niepowtarzalny dzwięk, moze jest troche twardy ale to napewno nie wina turbiny tylko układu zasilania(bezpośredni wtrysk) i ukształtowaniu komory spalania, jak do tego dojdzie zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.
: wt paź 30, 2007 11:38
autor: twardy
szatanek pisze:zły kąt wtrysku to juz całkiem silnik pracuje szorstko.
przyśpieszony kat bo jesli jest opozniony to pracuje miekko
: wt paź 30, 2007 22:11
autor: szatanek
Napisałem zle ustawiony kąt wtrysku i miałem na mysli za wcześny a nie za puźny, bo jak jest opuźniony to silnik pracuje miękko ale jest słaby, dymi i ciężko odpala.
: wt paź 30, 2007 23:45
autor: Maniek19
apropo napraw!!! Dzis z Biszą wymienilismy termostat w Jego MK3. Było Cięzko ale wszystko jest wpozadalu:)
Juchu !!!!
: śr paź 31, 2007 00:23
autor: ZARYJARO
WITAM u mnie było podobnie, wina tkwiła w napinaczu paska alternatora jeśli rolka dociskająca pasek podskakuje to napinacz chałasuje i wydaje takie dziwne terkotanie .ps. też nie mam wygłuszenia pod maską a po wymianie tej części ucichło.
: ndz lis 25, 2007 11:09
autor: golfir
zapnij vag-a i w basic setting na zablokowanych nastawach sprawdz pozycje 2 w grupie 000 i powiem Ci czy twoje problemy sa zwiazane z katem wtrysku idealna wartos to 51 oczywiscie na rozgrzanym motorze czyli przynajmniej 80st