Nowy program + wtryski (jakie?) w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Nowy program + wtryski (jakie?) w 1Z
Cześć.
Od jakiegoś czasu, chodzi mi po głowie zmiana programu dla mojego poczciwca z silnikiem 1Z. Po ostatnich lekturach z forum, doszedłem jednak do wniosku, że sam program to chyba szkoda pieniędzy(co do efektu). Bo co można uzyskać samym softem? Chyba jednak przyda się podmienić także wtryski - teraz pytanie...JAKIE?
Mam określone zamierzenia co do parametrów, jakie chciałbym osiągnąć.
1. Moc rzędu min 120KM ale więcej niż 150 nie potrzeba
2. Moment wiadomo, wysoki w dobrym przebiegu ale to już zależy chyba od tunera i jego umiejętności głównie
3. TURBO pozostaje seryjne oraz ICek także.
Dużo pisze się o wtryskach 216 BOSCHA(chyba od AUDI 2,5TDI) ale czy do takich zmian, nie wystarczą od np.AFN lub inne? Może ktoś napisze, jakie można uzyskać orientacyjne przyrosty na rożnych wtryskach i programie. Nie jestem maniakiem prędkości ani mocy, jesli uda mi się osiągnąć powiedzmy 140 kucyków , będzie to dla mnie wynik bardzo zadowalający i napewno na tym poprzestanę.
Z gory dziękuję za info.
Od jakiegoś czasu, chodzi mi po głowie zmiana programu dla mojego poczciwca z silnikiem 1Z. Po ostatnich lekturach z forum, doszedłem jednak do wniosku, że sam program to chyba szkoda pieniędzy(co do efektu). Bo co można uzyskać samym softem? Chyba jednak przyda się podmienić także wtryski - teraz pytanie...JAKIE?
Mam określone zamierzenia co do parametrów, jakie chciałbym osiągnąć.
1. Moc rzędu min 120KM ale więcej niż 150 nie potrzeba
2. Moment wiadomo, wysoki w dobrym przebiegu ale to już zależy chyba od tunera i jego umiejętności głównie
3. TURBO pozostaje seryjne oraz ICek także.
Dużo pisze się o wtryskach 216 BOSCHA(chyba od AUDI 2,5TDI) ale czy do takich zmian, nie wystarczą od np.AFN lub inne? Może ktoś napisze, jakie można uzyskać orientacyjne przyrosty na rożnych wtryskach i programie. Nie jestem maniakiem prędkości ani mocy, jesli uda mi się osiągnąć powiedzmy 140 kucyków , będzie to dla mnie wynik bardzo zadowalający i napewno na tym poprzestanę.
Z gory dziękuję za info.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 18:49 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Moment, same wtryski od ASV bez programu podniosły moc do 110KM? Jaki jest symbol tych wtrysków ewentualnie gdzie je kupic najtaniej? Allegro pewnie będzie najtańsze ale...czy pewne? Nie wiadomo co się tam kupi używane. Przy nowych pewnie cena będzie powalająca, chyba, że mylę się.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 13:10 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
tak .... około 110KMGRIZLI pisze:Moment, same wtryski bez programu podniosły moc do 110KM?
3 zwykłe 038 130 202 AGRIZLI pisze:Jaki jest symbol tych wtrysków ewentualnie gdzie je kupic najtaniej?
sterujący 038 130 202 B
około 1500złGRIZLI pisze:. Przy nowych pewnie cena będzie powalająca, chyba, że mylę się.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
No to dzięki, cena ZABIJA ! Ale i tak dzięki za podpowiedź, trzeba będzie chyba poszukać używek i zaryzykować. W jakich autkach występowały te wtryski ASV?
EDIT
Znalazłem inny temat, w którym COWBOY pisze,...Jeżeli Twoje wtryski są do wymiany możesz założyć sobie od ASV... jeżeli jednak ma to być tunning to nie warto... lepiej zmodyfikować program...
A jeśli ja chcę zrobić i wtryski i program? Może jednak wtryski z AFN bedą wystarczające? Jesli zrobię sam program, prawdopodobnie uda się dojść do około 115KM ale to jest ponizej moich zamiarów. Samymi wtryskami np ASV, także nie osiągnę tego co zamierzam. Czyli zakładając, że będzie program, należałoby przez nim wymienić wtryski. I teraz sedno: AFN wystarczą do moich zamiarów czy konieczne będą ASV. Istotna jest także cena, czy istnieje różnica pomiędzy oboma typami? Bo jeśli AFN są tańsze i wystarczą, nie widzę sensu wkładania droższych. najwazniejsze jednak, czy standartowa pompa z 1Z, wydoli na tych wtryskach(AFN/ASV) i czy ich podmiana jej nie zaszkodzi?
EDIT
Znalazłem inny temat, w którym COWBOY pisze,...Jeżeli Twoje wtryski są do wymiany możesz założyć sobie od ASV... jeżeli jednak ma to być tunning to nie warto... lepiej zmodyfikować program...
A jeśli ja chcę zrobić i wtryski i program? Może jednak wtryski z AFN bedą wystarczające? Jesli zrobię sam program, prawdopodobnie uda się dojść do około 115KM ale to jest ponizej moich zamiarów. Samymi wtryskami np ASV, także nie osiągnę tego co zamierzam. Czyli zakładając, że będzie program, należałoby przez nim wymienić wtryski. I teraz sedno: AFN wystarczą do moich zamiarów czy konieczne będą ASV. Istotna jest także cena, czy istnieje różnica pomiędzy oboma typami? Bo jeśli AFN są tańsze i wystarczą, nie widzę sensu wkładania droższych. najwazniejsze jednak, czy standartowa pompa z 1Z, wydoli na tych wtryskach(AFN/ASV) i czy ich podmiana jej nie zaszkodzi?
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 13:31 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Są ASV(używane) za 750 czyli cholernie drogo. Czy przypadeczkiem, przy podmianie wtrysków z AFN lub ASV nie trzeba takze zmienaić przewodów wysokociśnieniowych oraz szpilek? Podobno maja inną długość.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 15:06 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
nic nie trzeba robić ..... to jest plug&play dla ASV i AFN , tyle tylko , że w AFN jest inna wtyczka we wtrysku sterującym , ale to pikuś (5 min. roboty)XCzy przypadeczkiem, przy podmianie wtrysków z AFN lub ASV nie trzeba takze zmienaić przewodów wysokociśnieniowych oraz szpilek? Podobno maja inną długość.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości