Strona 1 z 2

: pt wrz 14, 2007 13:11
autor: BENITO
Z tego co widzę jest to seryjne KKK K 14. Z tym grzybkiem co do niego dochodzą wężyki masz długą śrubę, wkręcając ją w grzybek zwiększasz ciśnienie.

: pt wrz 14, 2007 14:03
autor: piow11
BENITO, A nie jest to czasem kkk k03?Bo ja nie widzę tej śruby w puszce, a k14 chyba miały tę regulację ciśnienia na imbusową śrubę.

[ Dodano: 14 Wrz 2007 14:06 ]
to jest chyba k03 bo ma śubę z tyłu puszki, taką długą

: pt wrz 14, 2007 14:22
autor: BENITO
Jeśli to KKK K03 to o sposobie regulacji masz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61020

Jeśli K14, to sorki, ale pomyliłem z T2 Garetta, tu jak kolega mówił w puszcze masz śrubę imbusową z nakrętką kontrującą i nią regulujesz ciśnienie.

: pt wrz 14, 2007 14:48
autor: skarredasch
BENITO, a jak sie reguluje t2?
jest tam dojscie?

: pt wrz 14, 2007 15:57
autor: Dj Darecki
K03 :)
Pierw kup sobie wskaźnik doładowania i wtedy zabieraj się za kręcenie.
W K03 zwiększa się ciśnienie wykręcając te 2 śrubki na klucz 10 które są na tej długiej śrubie.

PozdrO

: pt wrz 14, 2007 16:16
autor: BENITO
Nie wiem jak w mk3, ale u mnie w mk2 dojście jest kiepskie i raczej od dołu trzeba tę długa śrubę wkręcać, słyszałem jeszcze o jakiś patentach z łamanym kluczem, ale u siebie tego nie robię na razie, bo boje sięo uszczelkę pod głowicą, która w najlepszym stanie chyba nie jest.

: śr gru 05, 2007 20:07
autor: grynia
Posiadam Golfa 1.9 GTD 93r i do dzisiaj jak sie okazało jeżdziłem bez doładowania. Turbina w wogóle nie dawała ciśnienia. Nie miałem żadnego miernika, ale mechanik pokazał mi w bardzo prosty sposób. Scisnął ręką gumową gumę przy turbinie i dodając gazu brak było efektu rozprężania tej gumy. Kiedy zdjął cieniutki przewodzik z przewodu od serwa turbina zaczeła działać co objawiało się rozprężaniem wcześniej wspomnianej gumy. Po nałożeniu z powrotem cieniutkiej rurki do serwa turbina dalej nie chodzi. Co to jest za ustrojstwo wyglądem przypominające elektrozawór przykręcony do kielicha do którego przychodzą dwa wężyki i kostka elektryczna.

: śr gru 05, 2007 20:33
autor: arwam
EGR?

: czw gru 06, 2007 23:12
autor: grynia
arek wamej pisze:EGR?
Co to jest????

: pt gru 07, 2007 08:55
autor: BENITO
Układ recyrkulacji spalin.

: pt kwie 04, 2008 10:52
autor: wegi
właśnie zaczynam przeglądać forum pod kątem mojego nowego nabytku - MK3 Variant AAZ `97. Nie mam zielonego pojęcia jakie siedzi w nim turbo. Najbliższy jest ten temat widze. czy potrafi ktoś moze okreslic mi po samym roczniku jakie moge miec turbo, czy wrzucic zdjecie? Czy moze jest to gdzies napisane na nim? Chce wiedziec, bo zamierzam sprawdzic cisnienie, jakie dmucha i moze skusze sie na zamiane PINa od 1,6, bo czytam dosc o tym sporo i widze, ze kazdy tylko chwali ta prosta modyfikacje :) a samemu mozna zrobic :)

: pt kwie 04, 2008 11:44
autor: Marcin_87
wegi, na stronie chłodnej masz tabliczke i tam powinno pisac

: pt kwie 04, 2008 11:54
autor: BENITO
W AAZ pewnie siedzi KKK K14 albo KKK K03.