Strona 1 z 1

Trywialne pytanie o wężyki do wtryskiwaczy

: czw wrz 13, 2007 18:49
autor: lazarz1
Witam. Może sie komuś wydać dziwne, że tego nie wiem :) ale jak powinny iść wężyki od pompy do wtrryskiwaczy?? To znaczy do którego wtryskiwacza powinien wpadać pierwszy wężyk i z którego wypadać ostatni (a może to nie robi różnicy)? No i co zrobić z tym ostatnim? Pytam bo ostatnio koledze sie zrobiła buba i wyskoczył mu ten ostatni wężyk i ropka się lała po asfalcie. no i nie wiemy teraz co tam było założone. Czy tam powinien być zaślepiony wężyk tak po prostu?? Silnik JR.

: czw wrz 13, 2007 19:44
autor: ajni
W TDI jest tak, patrząc od lewej zaślepka, potem w prawo na sąsiednie wtryski po kolei i na końcu idzie do pompy na przelew. Bo rozumiem że chodzi o wężyki przelewowe. W 1.6 powinno być podobnie.

: czw wrz 13, 2007 19:48
autor: Virus177
pierwszy od prawiej jest z pompa podlaczony i lecac w lewo to pokolei kazdy z kazdym a ostatni jeszcze zaslepiony :grin:

: czw wrz 13, 2007 20:20
autor: lazarz1
Ha!! A u niego (mojego kolegi) jest odwrotnie. Patrząc od przody samochodu wężyk od pompy idzie do pierwszego z lewej a ostatni z prawej jest zaślepiony. Czy to poważny błąd?? co może się przez to stać?? Jakieś konsekwencje??

[ Dodano: 13 Wrz 2007 20:21 ]
A dodatkowo problem z odpalaniem przy temp poniżej 10 stopni na zewnątrz. Może to mieć jakiś związek z tymi wężykami??

[ Dodano: 13 Wrz 2007 22:37 ]
I jeszcze koleś mówi że tak troche jakby za dużo pali. Koło 7l/100km w cyklu mieszanym. Jest możliwe że to wina tych węży??

: czw wrz 13, 2007 22:42
autor: niunia1
No to w dodatku pojawia sie pytanie która rurka na wtryskiwaczu jest wlotowa a ktora wylotowa. Bo moze jaszcze to jest pomieszane jak idzie od konca. bo jak rozumiem bajura leci po koleji z jednego wtryskiwacza na drugi czyli jedna rurka to wejście a druga wyjście.

: czw wrz 13, 2007 23:01
autor: ajni
Może nie być różnicy, może być dziura na wylot + przelew z wtrysku, ale nie wiem, aż tak w budowę się nie zagłębiałem tego. Zawsze jak widziałem to z lewej był korkowany. Wg mnie nie ma znaczenia, bo jakby były jednostronnego działania to by nie przelewało wtrysków czyli gdzieś ta ropa musiała by sie podziać. Co do spalania i palenia to nie wiem nie znam 1.6D

: pt wrz 14, 2007 19:06
autor: Virus177
tak jak na focie powinno byc

Obrazek

: pt wrz 14, 2007 19:26
autor: Djeight
Nie ma różnicy z której strony zaślepione , rzecz gustu , u mnie patrząc od przodu auta to jest po prawej [ strona kierowcy] ,

ważne żeby wężyki były szczelne , kiedy pojawi się nieszczelność autko może przerywać , bądż zesłabnie i przy odpalaniu będzie dłużej trzeba kręcić ,

miałem raz u siebie nieszczelny więc wiem co mówie :okej:

jakby co kup sobie 1metr nowego wężyka [ najlepiej zbrojony ] średnicy wewn. 2mm

no i poprowadż je odpowiednio , żeby ładnie wyglądały :food: