Strona 1 z 2
nastawnik wyczyszczony - a dalej szarpie
: czw wrz 13, 2007 18:41
autor: maluch
koledzy mam problem z szarpaniem auta typowe objawy zabrudzonego nastawnika wyczyścilem nastawnik byl tak zabrudzony że szok jeszcze takiego nie widzialem ( a już kilka czyśclem ) poustawialem wszystko tak jak powinno być dawka 4.0 kąt 49 siłnik pracuje równiutko i cichutko ale podczas jazdy dalej odczuwalne są szarpania mniej jak przed czyszczeniem ale są czy ktoś wie co może być tego przyczyną jeszcze ? może zabrudzona dolna część pompy ? aha filtr paliwa nowy prozba o jakieś podpowiedzi z góry dzięki pozdrawiam
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
: czw wrz 13, 2007 21:12
autor: maluch
ok założe drugi i sprawdze
: czw wrz 13, 2007 21:13
autor: damcio151
maluch, dobrze go złożyłeś
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
pomiędzy trzpieniem , a elektromagnesem ma być przerwa ...... jak ruszałeś trzpieniem , to odczuwałeś tarcie
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
odłącz wtyczkę ze skrzyni biegów i zobacz , czy dalej szarpie
: czw wrz 13, 2007 21:15
autor: Kapitan
Gdzieś na forum czytałem, że przyczyną szarpania mogą być wtryski. A żeby to sprawdzić, należy wkręcić na 3000 tyś. obr. i "puknąć" kluczem we wtrysk sterujący, oczywiście ktoś ci musi pomóc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, jak szarpnie, wtrysk do wymiany. Osobiście nie testowałem tej metody sprawdzenia, i nie wiem czy jest skuteczna, ale może warto spróbować...
Pozdravwiam
: czw wrz 13, 2007 21:21
autor: damcio151
Kapitan pisze:Gdzieś na forum czytałem, że przyczyną szarpania mogą być wtryski. A żeby to sprawdzić, należy wkręcić na 3000 tyś. obr. i "puknąć" kluczem we wtrysk sterujący, oczywiście ktoś ci musi pomóc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, jak szarpnie, wtrysk do wymiany. Osobiście nie testowałem tej metody sprawdzenia, i nie wiem czy jest skuteczna, ale może warto spróbować...
podobno skuteczne ...... zrobiłem tak u siebie i szarpnęło , po wymianie na sprawny , okazało się , że dalej szarpie i stary wtrysk był ok
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: czw wrz 13, 2007 21:25
autor: maluch
ok jutro odłanczam wtyczke i sprawdze złożyłem raczej dobrze a możliwe zeby pompa bła brudna ? czy to niema nic wspulnego? wtryski nówki od AFN to raczej dobre
: czw wrz 13, 2007 21:26
autor: damcio151
ok jutro odłanczam wtyczke i sprawdze złożyłem raczej dobrze a możliwe zeby pompa bła brudna ? czy to niema nic wspulnego? wtryski nówki od AFN to raczej dobre
możliwe , ale na początek odłącz tą wtyczkę .... jak ustanie , to znaczy , że coś może być dalej z nastawnikiem ...
: czw wrz 13, 2007 21:28
autor: maluch
jutro z rana odłącze i zerkne a powiedz mi damcio czy dolną część pompy można samemu wyczyscić
: czw wrz 13, 2007 22:30
autor: maluch
Rsw mam ustawione na 0,800 tak jak przed rozbieraniem wyczyścilem dokladnie wszystko obawiam sie że pompa mi padła ale jutro zobacze jak z tą wtyczką posłucham sie jednak i do pompy niebęde sie dotykał
: czw wrz 13, 2007 22:58
autor: jaszczur
damcio151 pisze:że coś może być dalej z nastawnikiem ..
a sprawdź może te blaszki w nastawniku ,może lut puścil ja tak miałem po zlożeniu
: pt wrz 14, 2007 08:13
autor: damcio151
jaszczur pisze:a sprawdź może te blaszki w nastawniku ,może lut puścil ja tak miałem po zlożeniu
dokładnie
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
, ja również miałem z nimi problem po złożeniu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt wrz 14, 2007 09:12
autor: jablo81
odnosnie stukania we wtrysk przy 3000obr to zaszarpie.Ale sprawdzalem tak z ciekawosci poniewaz u mnie wszystko chodzi cacy. Obstawiam przeplywke lub nastawnik
: pt wrz 14, 2007 18:17
autor: maluch
odłączułem wtyczke i nie szarpie więc co dalej bo jestem pewien że nastawnik dobrze wyczyścilem i złożyłem nastawnik uszkodzony?
: pt wrz 14, 2007 19:31
autor: DANIEL LHR
widocznie cos z nim nie tak moze sie przycina klemuje