Strona 1 z 1

Czy podłączyć MBC w k14 ????

: wt wrz 11, 2007 20:57
autor: eldorado84
z tego co czytałem to na zdjęciu (zaznaczoną strzałką) jest zaznaczony przewód doprowadzający spręzone powietrze do westgate. W którym to powietrze steruje zaworem przepuszczajacym spaliny poza wirnikiem sprężarki.
Więc chcąc podłączyć MBC to odkręcam ten przewód przecinam go i wpinam MBC ????
powiem tyle że na moim zegarze od ciśnienia doładowania pokazuje (jak jade) że pompuje ok 0,1-0,2 (turbine słychać że ładnie świszczy; turbinka nie jest wilgotna od oleju, nie pobiera oleju) więc co to znaczy? czy to:
- że mam zjechaną turbinke
- zawór westgate za wcześnie popuszcza ?
- a może rególacja zepsuta od ustawiania ciśnienia (na na klucz ampulowy, bo nie zaprzeczam kiedyś na maxa wkręciłem tą śróbkę kluczem ampulowym i chyba coś tam w środku przeskoczylo)
I dlatego czy ten MBC pomorze coś w tym, znaczy chodzi mi o to czy ustawie nim ciśnienie

: wt wrz 11, 2007 21:32
autor: souler
chyba wg sie zablokowalo w pozycji otwartej i dlatego masz 0.1-0.2. mbc wysterujesz cisnienie na wyzsze, tylko kwestia jak ono szybko bedzie uciekac i narastac. ciekawe jakby sie sprawdzil typ bleed w tej sytuacji.

: śr wrz 12, 2007 08:42
autor: eldorado84
SouleR pisze:chyba wg sie zablokowalo w pozycji otwartej i dlatego masz 0.1-0.2. mbc wysterujesz cisnienie na wyzsze, tylko kwestia jak ono szybko bedzie uciekac i narastac. ciekawe jakby sie sprawdzil typ bleed w tej sytuacji.
co to za typ "bleed" czy to znaczy że mam zablokować całkiem wg - jak to zrobić aby gowóle nie popuszczalo mi ciśnienia, co rozebrać; ale rozumiem że MBC też mam kupić?